Utrechtse heuvelrug *Update*
Re: Utrechtse heuvelrug *Update*
Bij 1 riep ik "wauw", 2 is ook erg mooi (hoe krijg je de vertekening van de lucht zo op de foto?), en bij 4 kreeg ik volledig kippenvel! Die vierde is echt wel héél erg prachtig hoor!!! Ik dacht dat het 's ochtends was, maar gewoon om kwart voor 6 's avonds?!? Wauw.. HULDE!
Utrechtse heuvelrug *Update*
Dank je voor je reactie.drvdijk schreef:Bij 1 riep ik "wauw", 2 is ook erg mooi (hoe krijg je de vertekening van de lucht zo op de foto?), en bij 4 kreeg ik volledig kippenvel! Die vierde is echt wel héél erg prachtig hoor!!! Ik dacht dat het 's ochtends was, maar gewoon om kwart voor 6 's avonds?!? Wauw.. HULDE!
Maar hoe is dat gedaan heb is een goed belicht foto van de lucht en een goed belicht foto van de bomen enz gemaakt en die op elkaar geplakt.
Greetzz Guy
1 en 4 is wel heel erg mooi
De rest vind ik eigenlijk niet echt bij deze horen
De rest vind ik eigenlijk niet echt bij deze horen
euh waarom niet? het is hetzelfde bos??Daniël schreef:De rest vind ik eigenlijk niet echt bij deze horen
- krizz
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Lekker bij de handeuh waarom niet? het is hetzelfde bos?

Mooie foto's maar die laatste, euh nee.
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heel fraai! Sprankelende foto's!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
1,2 en 4 mogen direct op canvas boven de bank. Heel erg mooi gedaan!
Groet,
Arjan
Groet,
Arjan
D700 - AF-S 24-70 mm/F 2,8 G ED - AF-S 70-200mm f/2.8G ED VR II
Ik hoor wel als je ze wilt hebben!;)AEL schreef:1,2 en 4 mogen direct op canvas boven de bank. Heel erg mooi gedaan!
Groet,
Arjan
bedankt voor de reactie.
Greettzz
Guy