GLOW 2010 [Verzamel]
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: GLOW 2010 [Verzamel]
Hmmm het forum kapt mijn foto's rechts af (1 en 3)... vreemd. Ze zijn toch max. 1024...? 

Spul waarmee je foto's maakt...
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Staat je scherm wel op 1024?
In te stellen in het gebruikerspaneel.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- ReneG
- Clublid
- Contacteer:
Ja dat staat goed, erg vreemd.Cees Laarman schreef:Staat je scherm wel op 1024?

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Beste Nikon fans,
Er zijn al prachtige foto's voorbij gekomen. Hier een bescheiden bijdrage van mij.

Sweder, ik was met drie collega's. We hebben je gemist maar zijn je waarschijnlijk tegengekomen. We hebben de route achterstevoren gelopen. We hadden wel behoefte aan wat goede adviezen. Je fot'os waren weer bijzonder. Achteraf hebben we bovendien toch ook wel enige werken gemist. Nog maar een keer terug dan.
Als astronomie fan vind ik ook de eerste foto van ReneG heel erg fraai.
Groeten,
Coos
Er zijn al prachtige foto's voorbij gekomen. Hier een bescheiden bijdrage van mij.

Sweder, ik was met drie collega's. We hebben je gemist maar zijn je waarschijnlijk tegengekomen. We hebben de route achterstevoren gelopen. We hadden wel behoefte aan wat goede adviezen. Je fot'os waren weer bijzonder. Achteraf hebben we bovendien toch ook wel enige werken gemist. Nog maar een keer terug dan.
Als astronomie fan vind ik ook de eerste foto van ReneG heel erg fraai.
Groeten,
Coos
- ReneG
- Clublid
- Contacteer:
Nog een paar:
6. Geloof het of niet, dit is een ruimte van ongeveer 3 vierkante meter:

7. Nog eentje:

8. De kerk is wel veranderd sinds ik er voor het laatst was:

9. Weet niet goed wat ik ervan moest denken, maar deze foto heeft op de een of andere manier toch iets...

10. Al eerder gezien maar toch leuk. Als het woensdag wat rustiger is ga ik eens proberen deze er geheel op te krijgen:

11. Het is (en hoeft) niet allemaal grootschalig:

12. Dit is de repetitie

13. De uitgang (let op de reflecties)

6. Geloof het of niet, dit is een ruimte van ongeveer 3 vierkante meter:

7. Nog eentje:

8. De kerk is wel veranderd sinds ik er voor het laatst was:

9. Weet niet goed wat ik ervan moest denken, maar deze foto heeft op de een of andere manier toch iets...

10. Al eerder gezien maar toch leuk. Als het woensdag wat rustiger is ga ik eens proberen deze er geheel op te krijgen:

11. Het is (en hoeft) niet allemaal grootschalig:

12. Dit is de repetitie

13. De uitgang (let op de reflecties)

- Ruud Engels
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Hey Rene,
Erg mooie platen die je gemaakt hebt!
Mijn serie zal later deze week nog volgen, heb nog lang niet alles gezien en verzamel gewoon even alles tot ik mijn plaatjes ga plaatsen
Erg mooie platen die je gemaakt hebt!
Mijn serie zal later deze week nog volgen, heb nog lang niet alles gezien en verzamel gewoon even alles tot ik mijn plaatjes ga plaatsen

Groeten Ruud
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910
- Jasiu
- Forumlid
- Contacteer:
Sow Rene, die zijn ook niet mis die uit jouw Cam. komen
nice hoor !!!
nice hoor !!!

>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<
- ReneG
- Clublid
- Contacteer:
Bedankt.Jasiu schreef:Sow Rene, die zijn ook niet mis die uit jouw Cam. komen
nice hoor !!!

Ik zag trouwens dat ik op foto 11 nog een stuk van een geel hesje stond, dat heb ik nog even weggepoetst.

- Ruud Engels
- Forumlid
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Voor mij was het de eerste keer dat ik Glow bezocht heb. Het regenweer bemoeilijkte het van tijd tot tijd toch om aardige opnames te maken.
Toch is het me gelukt om e.e.a. uit de hoge hoed te toveren, met voor mij zelf nr. 8 als de meest geslaagde foto (HDR).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Persoonlijk vind ik dit mijn meest geslaagde opname, een HDR uitvoering.

Voor mij was het de eerste keer dat ik Glow bezocht heb. Het regenweer bemoeilijkte het van tijd tot tijd toch om aardige opnames te maken.
Toch is het me gelukt om e.e.a. uit de hoge hoed te toveren, met voor mij zelf nr. 8 als de meest geslaagde foto (HDR).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Persoonlijk vind ik dit mijn meest geslaagde opname, een HDR uitvoering.

Groeten Ruud
Erg mooi, Ruud! Ik was er ook, vond het wel erg druk.
Met welk programma maak jij trouwens de passe-partouts?
erg mooie foto's van iedereen, veel dingen die herkenbaar zijn 
ik wil misschien vanavond nog even gaan maar weet het nog niet ivm het weer!
ben benieuwd of er nog meer mensen foto's hebben......
gr Bas

ik wil misschien vanavond nog even gaan maar weet het nog niet ivm het weer!
ben benieuwd of er nog meer mensen foto's hebben......
gr Bas
[D800] [24-70 2.8] [50 1.8] [D90] [SB600] [SB910] [en nog veel wensen....]
- Ruud Engels
- Forumlid
- Contacteer:
Hallo Tina,
Heb er zelf een standaard bestandje voor gemaakt. Opgebouwd uit verschillende lagen.
Ik weet dat er een aantal programmaatjes zijn waarmee je borders kunt maken, weet niet hoe ze heten, maar heb hier op het forum ooit voorbij zien komen.
Voor mij werkt dit prima
Die passe-partouts maak ik in Photoshop.Tina schreef:Erg mooi, Ruud! Ik was er ook, vond het wel erg druk.
Heb er zelf een standaard bestandje voor gemaakt. Opgebouwd uit verschillende lagen.
Ik weet dat er een aantal programmaatjes zijn waarmee je borders kunt maken, weet niet hoe ze heten, maar heb hier op het forum ooit voorbij zien komen.
Voor mij werkt dit prima

Groeten Ruud
Sjonge wat heeft de organisatie dit jaar uitgepakt zeg. Als je dat vergelijkt met de twee voorgaande jaren was dat bagger, maar dit... En hoe het is vastgelegd door jullie. Perfect gewoon. Complimenten aan iedereen.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
-
- Forumlid
Enkele foto's van mij....
Het viel mij behoorlijk tegen...
Dit was de eerste keer dat ik dit soort foto's probeerde te maken en aangezien de meeste verlichte zaken ook " bewegen" kwam ik er qua setting niet zo goed uit...
Zelfs met Iso 3000+ en F2.5 kreeg ik enkele zaken niet scherp.... Dus mocht er iemand nog op/aanmerkingen of tips hebben, dan graag!
Onderstaande foto's zijn naar mijn mening wél goed gelukt...
1

2

3

4

Dit was de eerste keer dat ik dit soort foto's probeerde te maken en aangezien de meeste verlichte zaken ook " bewegen" kwam ik er qua setting niet zo goed uit...
Zelfs met Iso 3000+ en F2.5 kreeg ik enkele zaken niet scherp.... Dus mocht er iemand nog op/aanmerkingen of tips hebben, dan graag!

Onderstaande foto's zijn naar mijn mening wél goed gelukt...
1

2

3

4

- Ruud Engels
- Forumlid
- Contacteer:
Hallo Puravida,
Zelf heb ik me niet gewaagd om uit de hand te fotograferen, laat staan om bewegende objecten te fotograferen. Gewoon omdat ik weet dat het voor mij dan op teleurstellingen uit zou draaien.
Heb je de foto's uit de hand gefotografeerd of heb je vanaf statief gewerkt?Puravida1978 schreef:Enkele foto's van mij....
Zelfs met Iso 3000+ en F2.5 kreeg ik enkele zaken niet scherp.... Dus mocht er iemand nog op/aanmerkingen of tips hebben, dan graag!![]()
Zelf heb ik me niet gewaagd om uit de hand te fotograferen, laat staan om bewegende objecten te fotograferen. Gewoon omdat ik weet dat het voor mij dan op teleurstellingen uit zou draaien.
Groeten Ruud