Wel zo netjes en correct om 2 daar dan ook even tussen te zetten.geerttt schreef:Normaal ligt het in de ordes van Wortel(2) (1.4 ; 2,8 ; 4 ; 5,6).

Wel zo netjes en correct om 2 daar dan ook even tussen te zetten.geerttt schreef:Normaal ligt het in de ordes van Wortel(2) (1.4 ; 2,8 ; 4 ; 5,6).
Dat zou ik inderdaad maar doen.sjoppen schreef: Ik ga er vanuit dat de maximale opening gewoon 1.8 is.
Ik ken eigenlijk geen objectief met een diafragma van 2.0, had die daarom even weggelaten, maar hoort inderdaad in deze reeks thuisPatrick schreef:Wel zo netjes en correct om 2 daar dan ook even tussen te zetten.geerttt schreef:Normaal ligt het in de ordes van Wortel(2) (1.4 ; 2,8 ; 4 ; 5,6).
35mm f/2: nog steeds een courant objectief.geerttt schreef: Ik ken eigenlijk geen objectief met een diafragma van 2.0, had die daarom even weggelaten, maar hoort inderdaad in deze reeks thuis
Precies. Misschien wel het mooiste objectief dat Nikon op het ogenblik maakt.Myriad schreef:En wat dacht je van deze topper: Nikkor AF-S 200mm F/2.0 VR IF ED