Bericht
door André » vr dec 10 2010 9:13 pm
Ik ben ook niet bang dat ik een kat in de zak koop, waar het mij omgaat is dat als de verkoper zegt dat het objectief 8-10 jaar oud is, en hij blijkt 16 jaar of ouder te zijn, de prijs niet reeel kan worden genoemd. Stel dat je dat overkomt met het kopen van een 2e hands auto, die achteraf 2 keer zou oud blijkt te zijn als de verkoper zegt. Dan kan deze auto misschien prima rijden en er perfect uitzien, blijft het toch een oneerlijke verkoop. Natuurlijk is zoiets (zeker bij een auto) redelijk simpel na te gaan, maar de verkoper heeft je toch onder valse voorwenselen (zo heet dan toch ???) een auto verkocht.
Wat een prachtige foto's zeg, en inderdaad een heel erg fraai bokeh, precies waar ik erg van hou bij foto's. Ik hoop dat mijn speeltje morgen vroeg op de deurmat valt (nou ja, ik hoop natuurlijk wel dat de postbode netjes aanbelt) zodat ik er lekker er mee kan gaan stoeien. Eens kijken of ik onze huis-vlaamse-gaaien er mooi mee op de foto krijg.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.