Kijk eens bij blurb. Heb ik mooie boeken van gezien.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Afdrukken bij Hema
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Afdrukken bij Hema
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
Hoi,
Ik heb mijn foto's ook laten afdrukken bij Profotonet, maar het lijkt alsof er een soort rode gloed over de foto's heen zit.
Dezelfde foto's heb ik ook bij Pixum laten afdrukken en daar zat het niet. Die kwamen meer overeen wat ik op het scherm had.
Dan ga ik toch maar even navragen bij Profotonet. Misschien iets fout gedaan.
Ik heb mijn foto's ook laten afdrukken bij Profotonet, maar het lijkt alsof er een soort rode gloed over de foto's heen zit.
Dezelfde foto's heb ik ook bij Pixum laten afdrukken en daar zat het niet. Die kwamen meer overeen wat ik op het scherm had.
Automatische correctie uitgezet in de software?Christianne schreef:Hoi,
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Fotoboeken....
Bij fuji software downloaden en boek bestellen met fotopapier, topkwaliteitje als je het mij vraagt. Wordt via de vakfotograaf geleverd...
Bij fuji software downloaden en boek bestellen met fotopapier, topkwaliteitje als je het mij vraagt. Wordt via de vakfotograaf geleverd...
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik begrijp het, maar het originele onderwerp ging over foto's van de Hema. Maar bedankt voor je vriendelijke antwoord.103720 schreef:Dag Hans,
bedankt, maar het gaat me met name ook om de albums. Ik ben op zoek naar een betaalbaar alternatief voor de boeken in eenzelfde kwaliteit als die Profotonet levert (ik begrijp dat Profotonet op eenzame hoogte staat, maar laat ik het dan zo zeggen; 'ik ben op zoek naar de leverancier die op de 2e plaats staat").

Gr,
Hans
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hele mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs , ben momenteel met mij 2e boek bezig met dit programma.Werner schreef:Fotoboeken....