Afdrukken bij Hema

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
iefie
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Afdrukken bij Hema

Bericht door iefie » za mar 19 2011 10:25 am

Kijk eens bij blurb. Heb ik mooie boeken van gezien.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.

Christianne

Bericht door Christianne » za mar 19 2011 11:02 am

Hoi,

Ik heb mijn foto's ook laten afdrukken bij Profotonet, maar het lijkt alsof er een soort rode gloed over de foto's heen zit.
Dezelfde foto's heb ik ook bij Pixum laten afdrukken en daar zat het niet. Die kwamen meer overeen wat ik op het scherm had.

Dan ga ik toch maar even navragen bij Profotonet. Misschien iets fout gedaan.

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » za mar 19 2011 12:55 pm

Christianne schreef:Hoi,

Ik heb mijn foto's ook laten afdrukken bij Profotonet, maar het lijkt alsof er een soort rode gloed over de foto's heen zit.
Dezelfde foto's heb ik ook bij Pixum laten afdrukken en daar zat het niet. Die kwamen meer overeen wat ik op het scherm had.

Dan ga ik toch maar even navragen bij Profotonet. Misschien iets fout gedaan.
Automatische correctie uitgezet in de software?

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » za mar 19 2011 5:02 pm

Fotoboeken....

Bij fuji software downloaden en boek bestellen met fotopapier, topkwaliteitje als je het mij vraagt. Wordt via de vakfotograaf geleverd...
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

020

Bericht door 020 » za mar 19 2011 5:37 pm

103720 schreef:Dag Hans,

bedankt, maar het gaat me met name ook om de albums. Ik ben op zoek naar een betaalbaar alternatief voor de boeken in eenzelfde kwaliteit als die Profotonet levert (ik begrijp dat Profotonet op eenzame hoogte staat, maar laat ik het dan zo zeggen; 'ik ben op zoek naar de leverancier die op de 2e plaats staat").
Ik begrijp het, maar het originele onderwerp ging over foto's van de Hema. Maar bedankt voor je vriendelijke antwoord. :-)

Gr,

Hans

ruud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door ruud » za mar 19 2011 5:49 pm

Werner schreef:Fotoboeken....

Bij fuji software downloaden en boek bestellen met fotopapier, topkwaliteitje als je het mij vraagt. Wordt via de vakfotograaf geleverd...
Hele mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs , ben momenteel met mij 2e boek bezig met dit programma.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”