1.

2.

3.

4.

Jammer van het takje voor de vlinder maarja was al blij dat ik m terug vond

Daar lopen er ook vaak wat jaKLM schreef:Ze zijn inderdaad niet van de schaapkudde Erik. Ik heb ze gisteren in Schothorst gemaakt, tegenover het bos en naast de 'akkertjes' zeg maar die je ziet als je langs het bos over het stadpark fietst.
Ik heb ze ook één keer zien verplaatsen, alleen had ik toen weer net nÃet m'n spullen bij meErikB schreef:Daar lopen er ook vaak wat jaKLM schreef:Ze zijn inderdaad niet van de schaapkudde Erik. Ik heb ze gisteren in Schothorst gemaakt, tegenover het bos en naast de 'akkertjes' zeg maar die je ziet als je langs het bos over het stadpark fietst.
Het is wel een aanrader om eens in Den Treek te kijken waar ze lopen, het zijn er meer en als je geluk hebt (heel wat geluk) tref je ze als ze zich aan het verplaatsen zijn naar een nieuw gebied. 2 jaar terug heb ik dat gezien en kwamen ze tussen ons lopen, erg leuk voor de fotoVorig jaar hebben we de herdershonden vol in actie gezien bij het verplaatsen van de schapen. Erg leuk om te zien en het mooie is dat het niet toeristisch is, wij waren er als enige bij