hevig teleurgesteld
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dit lijkt mij inderdaad niet helemaal zoals het hoort. Een camera dient het langer te doen dan ruim een jaar.
Hoeveel foto's heb je ermee gemaakt en wat precies is er kapot?
-Edit- zie in je eerste posting al wat kapot is. Lijkt me, ondanks verstrijken termijn, toch een soort van garantie op te moeten zitten. Nu kost het net zo veel als een nieuwe body.
Groet, Cees
Hoeveel foto's heb je ermee gemaakt en wat precies is er kapot?
-Edit- zie in je eerste posting al wat kapot is. Lijkt me, ondanks verstrijken termijn, toch een soort van garantie op te moeten zitten. Nu kost het net zo veel als een nieuwe body.
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
een gewaarschuwd mens telt voor ......
Hallo JBrood,
50 euro is nog om overheen te komen, maar het trajekt dat je met foto Klein heb moeten afleggen om tot die 50 euro te komen verdiend absoluut niet de schoonheidsprijs.
Als ik jou was zou ik me een volgende keer wel drie keer bedenken voordat ik weer bij die fotozaak aankopen zou doen.
Duidelijk een kwestie van geen verantwoordelijkheid willen dragen van hun leveranties.
Maar voor mij is het een waarschuwing, ik ga in ieder geval nooit naar foto Klein toe.
Groetjes George
50 euro is nog om overheen te komen, maar het trajekt dat je met foto Klein heb moeten afleggen om tot die 50 euro te komen verdiend absoluut niet de schoonheidsprijs.
Als ik jou was zou ik me een volgende keer wel drie keer bedenken voordat ik weer bij die fotozaak aankopen zou doen.
Duidelijk een kwestie van geen verantwoordelijkheid willen dragen van hun leveranties.
Maar voor mij is het een waarschuwing, ik ga in ieder geval nooit naar foto Klein toe.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Wegwerp product? 600 Euro voor zo'n camera vind ik anders toch nog best wel een hoop geld. Ongeacht wat de prijs ook mag zijn, het spul hoort gewoon naar behoren te functioneren.Brenzef schreef: Wordt dan maar wakker, want je hebt een consumenten wegwerp product gekocht. Ja, wegwerp.
Zo ook de D70(s), da Canon 400, 350 etc. etc.
George schreef:
"Maar voor mij is het een waarschuwing, ik ga in ieder geval nooit naar foto Klein toe."
Hangt ook van het filiaal af. Ik heb uitsluitend goede ervaringen met Klein Vak, Weena, Rotterdam. Echte Professionals.
Ik zou hier op het forum niet zo gauw een bedrijf aan het kruis nagelen. Je hoort altijd maar één kant van de zaak.
Als ik moest kiezen tussen Klein of Hong Sien: ik weet het wel.
Groet, E.M. de Klerk
"Maar voor mij is het een waarschuwing, ik ga in ieder geval nooit naar foto Klein toe."
Hangt ook van het filiaal af. Ik heb uitsluitend goede ervaringen met Klein Vak, Weena, Rotterdam. Echte Professionals.
Ik zou hier op het forum niet zo gauw een bedrijf aan het kruis nagelen. Je hoort altijd maar één kant van de zaak.
Als ik moest kiezen tussen Klein of Hong Sien: ik weet het wel.
Groet, E.M. de Klerk
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Begrijp me goed, het spul kost veel, maar het is allemaal plastic en goedkoop materiaal. Het is geen duurzaam product.Phoenix schreef:Wegwerp product? 600 Euro voor zo'n camera vind ik anders toch nog best wel een hoop geld. Ongeacht wat de prijs ook mag zijn, het spul hoort gewoon naar behoren te functioneren.
Dat het goed moet werken ben ik natuurlijk met je eens.
garantie
Tja,dan kom je nog goed weg met die 50 euro.
Inderdaad heb je consumentenrecht en kun je ervoor gaan zoals het heet.
Maar tussen gelijk hebben of gelijk krijgen zit een groot verschil.
Meestal wordt het een eindeloos welles-nietes spel.
Een energierovende periode.
Inderdaad heb je consumentenrecht en kun je ervoor gaan zoals het heet.
Maar tussen gelijk hebben of gelijk krijgen zit een groot verschil.

Meestal wordt het een eindeloos welles-nietes spel.

Een energierovende periode.
boekie