Ik heb altijd de D40x noghenkm schreef:Heb je camera en de schade gezien Kroontje. Flink balen. Ben benieuwd of het nog te repareren valt. In de tussentijd dus even geen foto's maken helaas. Succes!

Gaat goed komen... Kroontje
Ik heb altijd de D40x noghenkm schreef:Heb je camera en de schade gezien Kroontje. Flink balen. Ben benieuwd of het nog te repareren valt. In de tussentijd dus even geen foto's maken helaas. Succes!
Dat is ook maar betrekkelijk, het blijft voor dat geld een goede camera die nog steeds mooie foto's maaktKroontje schreef: Ik heb altijd de D40x nog, maar dat is een grote stap achter uit
![]()
Kroontje
Vervelend voor je! Succes met de reparatie, hopelijk wordt hij niet te pijnlijk!Kroontje schreef:Hallo
De D90 is nu in handen van de techneuten in Beverwijk. Cap bleek helemaal gescheurd te zijn![]()
Waarschijnelijk komt daar een printplaat bij.
Het objectief wordt ook na gekeken.
Groet Kroontje
Ook mijn deelneming! Maar kijkend naar de afbeelding stijgt mijn verbazing: het komt kennelijk uit de handleiding maar zoiets doms heb ik zelden gezien. De twee delen van de riem die door het gespje lopen, bewegen bij slippen in dezelfde richting! Dan werkt het gespje zich langzaam of snel vrijwel zeker los. Het helpt ook niet dat ze je het hulsje om de boel bij elkaar te houden, naar beneden laten schuiven.Kroontje schreef:Hallo
Mijn D90 is gevallen. Hij is van de riem gevallen.
Zat op deze manier vast: zie afbeelding.
Tip: Neem naald en draad en stik de riem vast. Je ziet het kan gebeuren![]()
Nu naar Beverwijk om te kijken hoe of wat.
Groet Kroontje