Daar hebben we het al vaak, heel vaak over gehad...GonzoGoesNikon schreef:ik heb ´m nog niet maar ik wil eerst weten wat, hoe er over gedacht wordt en wie welke voordelen/ nadelen aankaart. ik laat het nog wel weten

Daar hebben we het al vaak, heel vaak over gehad...GonzoGoesNikon schreef:ik heb ´m nog niet maar ik wil eerst weten wat, hoe er over gedacht wordt en wie welke voordelen/ nadelen aankaart. ik laat het nog wel weten
Patrick schreef:Daar hebben we het al vaak, heel vaak over gehad...GonzoGoesNikon schreef:ik heb ´m nog niet maar ik wil eerst weten wat, hoe er over gedacht wordt en wie welke voordelen/ nadelen aankaart. ik laat het nog wel weten
Het systeem uit het prijsoverzicht bestaat uit:iBub schreef:PS in het prijsoverzicht werd gemakshalve wel het OS vergeten..
Weet je wat het is, een virus maakt gebruik van een zwakte in het systeem om zonder toestemming malware te installeren. Dat is bij Mac moeilijker en minder wijdverbreid dan bij Windows maar er zijn zeker voorbeelden van. Laatst heb ik nog een bug in Adobe Reader voorbij zien komen waarmee een progje geïnstalleerd kon worden op een Mac als je naar een website surfte waar een geprepareerd pdf document werd geopend.gvdnberg schreef:iBub, je moet zeggen NOG geen last hebt van virussen voor Mac OS X.
Het systeem wordt steeds populairder en dus meer verkcoht. Dat wordt voor cybercriminelen steeds interessanter om met hun rommel te gaan interfereren.
Ik ben niet bang maar wel voorzichtig.
Groeten van een tevreden MAC gebruiker,
Gert van den Berg
In de C'T van mei 2011 (misschien nog net in de winkel als je snel bent, anders online te bestellen) staat een serie artikelen over (semi-, IMO) profesionele beeldbewerking met Linux. Wel het lezen waard, dwz zolang je de informatie nog niet hebt. Zelf zou ik ook het liefste met Linux werken maar dat is nog niet echt een optie voor mijn doel.Patrick schreef:Windows heb ik alleen nodig omdat ik foto's bewerken (nog?) niet voldoende goed vind onder Linux.