Ja klopt Cees, maar de plaat is geschoten met een 70-200chip54 schreef:Ik denk dat de laatste foto een PC-E Nikkor is, mogelijk een 85mm.

Ja klopt Cees, maar de plaat is geschoten met een 70-200chip54 schreef:Ik denk dat de laatste foto een PC-E Nikkor is, mogelijk een 85mm.
Als je hem dan hebt ken ik nog wel iemand die die ene tele van je over wil nemen...nicor schreef:Goh, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
Bedankt voor de tip Willem![]()
Cor
Is moeilijk te zien, maar je hebt gelijk, ook heel mooi glas trouwensPatrick schreef:Foto 6 is trouwens mijn D300s met mijn AFS 80-200 f2.8 erop. Geen 24-70. Die is toch wel een heel stuk kleiner!
hans1956 schreef:Geweldig al die foto'sWas inderdaad een leuke dag. Heb zelf geen objectief geprobeerd maar heb het prima naar m'n zin gehad.
Zonder meer!!!!!! Ik klaag niet!chip54 schreef:hans1956 schreef:Geweldig al die foto'sWas inderdaad een leuke dag. Heb zelf geen objectief geprobeerd maar heb het prima naar m'n zin gehad.
Jij hebt toch ook alles wat je hartje begeert? :mrgreen:
Ja, geweldig!!!Patrick schreef:En je hebt ook nog reebruine ogen...![]()
![]()
Nou, de 200-400 is het niet geworden, al werd ik daar wel snel verliefd op.... Maar de 105 VR Macro 2.8 ED die ik eerder die dag op mijn camera mocht proberen heb ik gister opgehaald. Wat een juweeltje... Maar kan nu nog wel op vakantiePatrick schreef:Ook ik was aanwezig op de glasdag afgelopen zondag. Natuurlijk heb ik ook een paar objectiefjes van de tafel gepakt om even wat te spelen. Nu heb ik altijd de neiging op mensen te mikken als ik scherpstel. Ook deze keer. Ik heb nauwelijks andere foto's.![]()
10. Schat, we gaan dit jaar niet op vakantie. Hoezo ben je het daar niet mee eens? Kom maar eens even langs!
11. Kijk schat, dit willen we hebben...