Bol.com zegt dat ze het accepteren, en een fotowinkel hier in de buurt ook.Goodje schreef:Dit doet de camera toch voor jegeerttt schreef:Ik zit er zelf ook te denken om een Metz Mecablitz 44 AF1 te kopen, maar die richtgetallen zijn erg lastig. richtgetal van 44 op 105mm, dat is toch niet te vergelijken met de SB flitsers die op 35mm gemeten worden? Erg verwarrend vind ik dit...
Ik vind een Nikon flitser op dit moment gewoon te veel geld, dus dat is ook voor mij geen optie. In de Nikon handleiding staat uiteraard dat de camera's het best werken met Nikon flitsers, maar dat heet verkooptechniek/marketing... Er zal ongetwijfeld ook staan dat je Nikon lenzen moet gebruiken, terwijl Sigma en Tamron ook goede lenzen maken :mrgreen:![]()
Kon nog wel eens lastig worden online winkels die VVV bonnen aannemen ken ik niet of je moet digitale VVV bonnen hebben en dan bol.com.geerttt schreef:Ik zoek alleen nog een winkel die VVV bonnen accepteert en de flitser voor die prijs heeft. Ik heb namelijk nog een hoop van die bonnen liggen en Bol.com is 30 euro duurder...Goodje schreef: Ik heb echt ook het zelfde de Nikon flitser kost te veel geld, zal het echt waard zijn maar het moet leuk blijven heb nog meer op mijn verlang lijsje staan.![]()
Ik overweeg ook de Metz 44 AF 1 € 139,- kost die hier http://www.cameranu.nl/nl/Flitsers/Metz ... 85_132894/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ik wel eens gedaan heb toen ik € 120,00 VVV-bonnen had bij V&D een horloge gekocht en dag later terug gebracht en kreeg toen contant geld retour.
Moet je wel weten of ze geen tegoed bon uitschrijven in die winkel maar contant geld retour geven of hema misschien
Maar die richtgetallen zijn een beetje lastig om met elkaar te vergelijken om de capaciteit van flitsers te vergelijken. Als je de flitser eenmaal hebt, dan kan je dit door de camera laten doen ja.