Rotterdam Little Planet

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
BStollman
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Rotterdam Little Planet

Bericht door BStollman » ma jul 11 2011 12:55 pm

Grappig! :)

Heb je misschien ook het origineel? Want de gebouwen op de bovenkant van de planeet zijn groter dan aan de onderkant. Is dat ook de bedoeling geweest of heeft deze bewerking dat georven van het origineel?
http://www.flickr.com/photos/bramstollman/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/BramStollman" onclick="window.open(this.href);return false;

Sharkey
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Sharkey » ma jul 11 2011 1:16 pm

bah ik vind dit helemaal niks!
Onderwerp staat veel te centraal, foto is niet 100% scherp, horizon staat scheef en je hebt last van lensvervorming . . . . . :wink2:

(Mooi experiment man! :mryellow: )
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf

Arthur Mol
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arthur Mol » ma jul 11 2011 1:42 pm

En bedankt weer allen, ik wordt er haast verlegen van.. :oops:

Het origineel is dacht ik onderstaande foto, maar dan de Erasmus er af gecropt. Of het is een andere vergelijkbare uit dezelfde serie. Als je naar de "Little Planet" uitvoering op groot formaat kijkt, zie je achter de derde mast van die driemaster die voor Hotel New York ligt (zeilschip De Eendracht), een scheidingslijn. De Eendracht heeft hier het kontje van de rijnaak die aan de andere kant van de foto die onder de Erasmus door gaat varen. :D Daar zou ik nog iets aanmoeten opknappen realiseer ik me nu.

Afbeelding
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”