PC leeghalen

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Niels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Re: PC leeghalen

Bericht door Niels » zo jul 17 2011 9:39 pm

willemr schreef:
Nielson schreef:Thanks voor alle reacties, ik besef me dat er er wel even in moet duiken. Maar m'n harde schijf eruit halen gaat iets tever, er staat niet veel persoonlijks op en ik ben al blij als ik er 150 euro voor kan krijgen. :wink:

Wil dus echt de makkelijkste en meest effectieve manier..(maar heb er niet heel veel verstand van :oops: )
Darik Boot'n Nuke downloaden, CD (of DVD) branden, in de PC doen, booten van CD/DVD en een avondje wachten. Valt weinig aan in te duiken volgens mij. Meer dan genoeg positieve reviews van dit gratis tooltje.
Thanks Willem, ga dat maar eens proberen denk ik. Is dan ook Windows helemaal verwijderd?
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...

willemr
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door willemr » zo jul 17 2011 9:48 pm

Alle bitjes op de harde schijf zijn 'weg'. Zelfs de meest smerige hardcore crap is weg. :D
Thuis te vinden en op SmugMug
Nikon: D300, 17-55mm f2.8G, 70-200mm f2.8G AF-S VR, TC1.7, SB-600
Sigma: 105mm f2.8 EX

Niels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Niels » zo jul 17 2011 9:51 pm

willemr schreef:Alle bitjes op de harde schijf zijn 'weg'. Zelfs de meest smerige hardcore crap is weg. :D
Gelukkig, dan ziet de volgende eigenaar niet mijn fotografie fetisch :wink:
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”