Gisteren gemaakt!
Kan je ook Matthieu's toestemmende antwoord quoten????Arthur Mol schreef:Mag ik meedoen? Verveel me ook in dit %##$%%weer..![]()
Dochoff schreef:We kunnen nu natuurlijk een [verzamel] raadsel draadje starten: waar is deze foto gemaakt?yellowfish schreef:Dochoff schreef:@Yellowfish:
mooie foto!
Dank je !
Leuk detail is dat het schieten niet ver van jou vandaan heeft plaatsgevonden
Ik zal hier een voorzet geven:
Zandwerven?
Arthur Mol schreef:Nee, maar de TS Matthieu komt niet zo vaak online en als ik op antwoord had moeten wachten dan was de regenachtige zondag alweer voorbij. Ik heb het hem in ieder geval wel netjes gevraagd.
Matthieu is nog steeds niet online geweest. Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Het heeft ons in ieder geval weer lekker bezig gehouden, en dat is ook weer een mooi resultaat.. Toch?
Gideon schreef:
Gisteren gemaakt!
Dank je yellowfish! Hij is in Sarlat gemaakt(Frankrijk/Dordogne) Het was echt rot weer, continu miezeren. Maar inderdaad mooi foto weer!yellowfish schreef:Gideon schreef:
Gisteren gemaakt!
Prachtig !
Heel representatief voor een mooie foto bij regenachtig weer.
Dank je Gino...... Het siert je dat het je als enige was opgevallen.Gino schreef:Volgens mij is dat aan de TS om dat te beslissen en is ongehoord wat hier gebeurd.Dochoff schreef:We kunnen nu natuurlijk een [verzamel] raadsel draadje starten: waar is deze foto gemaakt?
Heb hier niemand toestemming aan Matthieu zien vragen om er zijn foto's zomaar bij te dumpen.
Mijn mening.
Groeten, Gino