12 december 2012 nog een kans...Arthur Mol schreef:SH*T!! Vergeten...

12 december 2012 nog een kans...Arthur Mol schreef:SH*T!! Vergeten...
Lang niet zo mooi. Maar 11-11 2111 komt nog!Genster schreef:12 december 2012 nog een kans...Arthur Mol schreef:SH*T!! Vergeten...
Mooie foto Patrick. Mijn Ricoh stond zelfs een minuut of 10 voor zag ik (nu)Patrick schreef:Ik heb de mannen even naar buiten gedirigeerd met hun Sint Maarten lampions. Zie ik dat m'n camera 3 minuten voorloopt. Gelukkig staat de echte tijd in de GPS data ter controle.
Zo is dat. Eigenlijk gaat het wat mij betreft bijna bijna altijd om het momentPatrick schreef:Echt scherp is hij niet te noemen, maar het ging hier letterlijk om het moment!
Klasse OnnoOnno schreef:Ik had mijn P7000 meegenomen en was van plan buiten een plaatje te nemen maar werk hield me tegen. Snel tussendoor een foto gemaakt van mijn werkplek met mijn vandaag net nieuwe iPhone 4S. Niet bijzonder en met TL-licht en zo (witbalans geprikt op de voet van de monitor) maar tot op de seconde 11.11.11@11:11AM NY time
11.11.11@11:11AM NY by oferinga, on Flickr
'My workplace. Taken with my new iPhone 4S that I ordered on 1-11-11 and was delivered on 11-11-11 just before 11:11 Amsterdam time'
Zo kan het nog meer apple?Onno schreef:Ik had mijn P7000 meegenomen en was van plan buiten een plaatje te nemen maar werk hield me tegen. Snel tussendoor een foto gemaakt van mijn werkplek met mijn vandaag net nieuwe iPhone 4S. Niet bijzonder en met TL-licht en zo (witbalans geprikt op de voet van de monitor) maar tot op de seconde 11.11.11@11:11AM NY time
Het was al aardig aan het schemeren.Arthur Mol schreef:Was het bij jou al donker om 11 over 5??
En hoe donker was het in Rijswijk?John'47 schreef:leuk effect van al die verschillende tijdzones
Ik had ook al ISO 800 en f2.8 met -0.7 EV nodig om een beetje sluitertijd te halen hoor... En dan is het een kwestie van wat schuiven in Capture NX verschuiven (logisch, het zijn tenslotte schuivenPaulM4 schreef:Het was al aardig aan het schemeren.Arthur Mol schreef:Was het bij jou al donker om 11 over 5??
Wel grappig dat het bij bijvoorbeeld Onno ook al wat donker is maar bij Patrick nog gewoon klaarlichte dag lijkt.