ik bedoelde alfredo, mijn schuld!olle_griese schreef:Ik heb de D2H omdat ik in de auto/motorsportfotografie anders met lege handen sta.koentor schreef:mee eens.olle_griese schreef: De canon 1D Mk3 is 10 Mp 10 frame,s per seconde , een buffer van 140 shots en geen ruis.
Oke er hangt een prijskaartje aan maar dat verdient zich wel terug.
En ik ben vast niet de enigste die zo twijfelt.
misschien lomp gezegd, maar als je wil leren terwijl je een professionele camera hebt gekocht...waarom heb je dan die professionele camera? (ivm je sportfotografie snap ik, maar toch)
Op een gegeven moment IS snelheid belangrijker dan kwaliteit maar als canon dan komt met een camera die beide kan combineren heb je als nikon fotograaf opnieuw het gevoel dat je met lege handen staat.
En met lege handen bedoel ik dat ik mijn foto,s verkoop en het idee heb dat ik op de 2e plaats sta tov canon gebruikers.
Het is ook niet mijn bedoeling om nikon onderuit te halen want ik heb nog geen D2Xs dus misschien geen recht van spreken maar als ik het kostenplaatje van nikon en canon tegen elkaar wegstreep kan ik me voorstellen dat er veel wit lang de lijn staat.
ik was t met je eens wat betreft geen ruis en canon namelijk