Denk dat ik wat last van "straatangst" had

Maar goed, toch een selectie van een paar foto's weten te maken en er gewoon eens iets anders mee gedaan.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Binnenkort is er sowieso de "GLOW 2012" van 10 tot 17 November 2012, dus als je tijd hebt moet je daar echt eens naar toe gaan.John Hoenen schreef: Ondanks dat de bezienswaardigheden misschien wat minder waren, heeft ReneG zijn stinkende best gedaan om ons de leukste plekjes te laten zien, bij deze nog bedankt René.![]()
Hi Twan.Charlie Scene schreef:Binnenkort is er sowieso de "GLOW 2012" van 10 tot 17 November 2012, dus als je tijd hebt moet je daar echt eens naar toe gaan.John Hoenen schreef: Ondanks dat de bezienswaardigheden misschien wat minder waren, heeft ReneG zijn stinkende best gedaan om ons de leukste plekjes te laten zien, bij deze nog bedankt René.![]()
Maurice schreef: En sta je bij foto 3 van de 2e serie met statief en al op de roltrap? Whohaha het zou me niets verbazen.![]()
JepMaurice schreef:Maurice schreef: En sta je bij foto 3 van de 2e serie met statief en al op de roltrap? Whohaha het zou me niets verbazen.![]()
Ja dus....
Groet,
Maurice
Mwahhhhh zo erg is het egg nieea vgastel schreef:
2 deze is voor wopper hij miste wat die avond.![]()