Een strap met een staaldraad erin... tsja... Niet voor mij. Mocht je ooit ergens achter blijven haken ( de TGV richting Engeland bijvoorbeeld

Zit daar een extra cupje in of zoMaud schreef:...
BlackRapid RS-W1 speciaal een voor de vrouw, wauw
...
Ik heb zelf ook de Black rapid sport,het fijne van deze riem is dat hij gefixeerd wordt met een riem onder je arm,vooral met wat zwaardere objectieven is dit prettig blijft de riem mooi op zijn plaats.Maud schreef:Oke de Sniper Strap is dus een aanrader dat ik kan uitproberen..
En wederom heeft Kamera Express niet
De Black Rapid wel zie ik, ga ik die al eens proberen..
Gr.
Maud
Bij de standaard (sport etc) lopen recht over de borsten van een vrouw, lijkt mij niet echt fijn, bij het vrouwen model is dit niet het gevalPjerry schreef:Zit daar een extra cupje in of zoMaud schreef:...
...![]()
:mrgreen:
De vrouwen versie is er maar in één versie maar je kunt, meen ik, wel dat extra riempje eraan zetten.Maud schreef:Maar eens kijken of die vrouwen versie ook in sport versie is maar ik hoorde en las dat die ook eventueel los te verkrijgen zijn
We hebben weer ergens langs te gaan!
Goeie vraag die staat idd ook op mijn lijstje om na te vragen:))IlseN schreef:Interessant draadje!! Ik ben ook aan het kijken naar andere draagriem. Op zich spreekt de Sniper Strap mij wel aan, o.a. door de bevestiging. (Ik heb in het verleden namelijk twee keer een tas gehad met een musketon, en bij beide tassen ging de musketon kapot, en lag de tas dus op de grond...., ik wil dus liever geen draagriem met musketon voor mijn camera..)
Nadeel vind ik wel dat ook voor de Sniper Strap de statiefaansluiting gebruikt moet worden. Ik heb niet zoveel zin om iedere keer als ik mijn statief wil gebruiken, ik eerst de strap eraf moet halen... Of is daar ook een oplossing voor???
Dat vind ik ook het lastige van dit soort riemen. Zeker nu ik de laatste tijd vaak m'n statief gebruik. Nu schroef ik de MB-D10 er met riem en al af.Maud schreef:Goeie vraag die staat idd ook op mijn lijstje om na te vragen:))IlseN schreef:Interessant draadje!! Ik ben ook aan het kijken naar andere draagriem. Op zich spreekt de Sniper Strap mij wel aan, o.a. door de bevestiging. (Ik heb in het verleden namelijk twee keer een tas gehad met een musketon, en bij beide tassen ging de musketon kapot, en lag de tas dus op de grond...., ik wil dus liever geen draagriem met musketon voor mijn camera..)
Nadeel vind ik wel dat ook voor de Sniper Strap de statiefaansluiting gebruikt moet worden. Ik heb niet zoveel zin om iedere keer als ik mijn statief wil gebruiken, ik eerst de strap eraf moet halen... Of is daar ook een oplossing voor???
Daar is zeker een oplossing voor: bij platte statief-plates kan je een aangepaste schroef (BlackRapid FastenR-T1) monteren, die ruimte bieden voor de haak van de BlackRapid. Zo kan je dus de plate laten zittenMaud schreef:Goeie vraag die staat idd ook op mijn lijstje om na te vragen:))IlseN schreef:Interessant draadje!! Ik ben ook aan het kijken naar andere draagriem. Op zich spreekt de Sniper Strap mij wel aan, o.a. door de bevestiging. (Ik heb in het verleden namelijk twee keer een tas gehad met een musketon, en bij beide tassen ging de musketon kapot, en lag de tas dus op de grond...., ik wil dus liever geen draagriem met musketon voor mijn camera..)