Dus..., ook zonder statief van harte welkom , gezelligheid staat voorop
Ik zal een extra statief meenemen.Angelique schreef:robcctje schreef:En Angelique en Marcella,prima dat jullie mee gaan.
Neem wel een statief mee.
Gr Rob
Oeps.... die hebben we dus niet.
Ik ga in ieder geval even vragen of een kennis er eentje voor me te leen heeft.
Is het anders een probleem?
Hoi Robertrjmulder schreef:Hoeveel personen kunnen er nog bij? Zo groot is Oatmöske niet![]()
Ik ga er nog even over nadenken.
Hoi AngeliqueAngelique schreef:robcctje schreef:En Angelique en Marcella,prima dat jullie mee gaan.
Neem wel een statief mee.
Gr Rob
Oeps.... die hebben we dus niet.
Ik ga in ieder geval even vragen of een kennis er eentje voor me te leen heeft.
Is het anders een probleem?
Super Roelof!!!Roelof schreef:
Ik zal een extra statief meenemen.
Precies Rob, we zijn helemaal onervaren en denk dat we alleen al door mee te gaan veel zullen leren.robcctje schreef:
Hoi Angelique
Dat is geen probleem,men kan toch niet allemaal ter gelijk fotograferen en dan kun je denk ik er wel even een statief van een ander lenen.
Ik zelf heb er geen probleem mee.
En net wat Chip54 schrijft koop niet overhaast een statief krijg je meestal spijt van.
Je kunt ja mooi kijken wat de anderen zoal bij zich hebben.
En de beelden van Yolanda zijn nog prima geworden ook.
Gr Rob
mocht de club te groot worden dan fotografeer ik wel vanuit de kroegrobcctje schreef:Hoi Robertrjmulder schreef:Hoeveel personen kunnen er nog bij? Zo groot is Oatmöske niet![]()
Ik ga er nog even over nadenken.
We zijn niet begrenst wat aantal aan gaat.
We hebben de hele avond tijd .
En als we toch met teveel mensen zijn kan de ene links om en de andere groep gaat rechts om en men treft zich in het midden bij de kroeg![]()
Gr Rob
rjmulder schreef:Hey leuk nog iemand uit Borne![]()
Ik zal ook een extra statief (met plaatje voor de camera) in de auto gooien (1 nadeel ligt is die niet)
Zo zie je maar,als het kan word men geholpen.martinpecheur schreef:rjmulder schreef:Hey leuk nog iemand uit Borne![]()
Ik zal ook een extra statief (met plaatje voor de camera) in de auto gooien (1 nadeel ligt is die niet)
Heel fijn.
Alvast bedankt!