Hier een aantal van mij
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Groetjes,
Diana Sinclair
Hoe kom je er bijPatrick schreef:Ik heb begrepen dat ene Diana O. onze Robin heeft zitten porren om iedereen aan te sporen snel met foto's te komen...
Tot een bepaalde grens natuurlijk. Ik moet er niet aan denken dat er 2000+ leden heen gaan!Casanova56 schreef:Hoe meer leden van de Nikon Club Nederland daar lopen te fotograferen hoe mooier het word.
Patrick probeerde op slinkse wijze mijn broek uit te trekken omdat hij mijn thermo onderbroek wilde zien, heb ik dus mooi weten te voorkomen.Ed Schouten schreef:Oké, nog maar een rondje dan
#1 Waar zou dit nou over gaan?
André schreef:Patrick probeerde op slinkse wijze mijn broek uit te trekken omdat hij mijn thermo onderbroek wilde zien, heb ik dus mooi weten te voorkomen.Ed Schouten schreef:Oké, nog maar een rondje dan
#1 Waar zou dit nou over gaan?
Zal ik er als regiocoordinator er een uitje van maken met een beperking van 15?Patrick schreef:Tot een bepaalde grens natuurlijk. Ik moet er niet aan denken dat er 2000+ leden heen gaan!Casanova56 schreef:Hoe meer leden van de Nikon Club Nederland daar lopen te fotograferen hoe mooier het word.
Dan had ik beter een macro-objectief mee kunnen nemen...André schreef:Patrick probeerde op slinkse wijze mijn broek uit te trekken omdat hij mijn thermo onderbroek wilde zien, heb ik dus mooi weten te voorkomen.