Skyline Rotterdam

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Cybershooter
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Skyline Rotterdam

Bericht door Cybershooter » vr jan 11 2013 2:24 pm

@Daniel123, Ik heb de foto nu net ook nog even helemaal ingezoomd bekeken, middels je bijgevoegde link en ik moet zeggen dat het me dan nog meer opvalt hoe scherp je foto is, (bijna op het ziekelijke af :lol:), ongelooflijk scherp gewoon. Heb je de foto nog ergens mee nabewerkt toevallig?

Ik heb mezelf ook nog betrapt op een fout die ik bij mijn foto's heb gemaakt, en dat is, dat ik de vibratiereductie aan heb laten staan, terwijl mijn camera op de railing van de Euromast stond en dat werkt dan tegen je. Ik ben voornemens om binnenkort nog een keer terug te gaan naar de Euromast om het geheel nog een keer over te doen, zeker nu ik zie wat jij ervan gemaakt heb. Je kunt bij het oude gedeelte van het Dijkzigt ziekenhuis (aan de zijkant van je foto) gewoon naar binnen kijken, zoveel detail en scherpte zit er in je foto.
Nikon D7000, Nikkor 18-200 mm F3.5/5.6 VRII, Nikkor 35mm F1.8

Daniel123
Clublid
Clublid

Re: Skyline Rotterdam

Bericht door Daniel123 » vr jan 11 2013 3:21 pm

Cybershooter schreef:Heb je de foto nog ergens mee nabewerkt toevallig?.
Nee, ik heb hem niet serieus nabewerkt. alleen met LR4 van RAW omgezet naar JPG. En volgens mij nog het contrast iets verhoogd uit mijn hoofd te weten. Voor de rest zou ik het even niet weten. Dus niets bijzonders gedaan.
De Vibratiereductie had ik wel uitgezet (Pas na 4 foto's bij China Light waar ik ervoor geweest was :oops: ) Misschien komt het door de tips die je me gegeven hebt :mryellow:

Ik ga nu wel gelijk naast me schoenen lopen 8)
Hier nog één waar je achter de brug, op de kop van het Noordereiland zelfs kan zien dat iemand 2 schilderijtjes aan de muur heeft hangen :o
https://lh3.googleusercontent.com/-W1aB ... C_1320.jpg
(alleen even de URL ivm dat deze niet ter beoordeling staan in dit draadtje)

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”