CNX2 foto opslaan na edit?

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: CNX2 foto opslaan na edit?

Bericht door Léon Obers » di feb 05 2013 8:07 pm

Om vergissingen te voorkomen dat je toevallig toch het originele bestand overschrijft, beter apart houden.
Ik heb de originele bestanden in een mapje "original" en maak ze "read only". De te bewerken bestanden in andere mapjes.
Vriendelijke groet, Léon Obers

Soroja

Bericht door Soroja » za feb 09 2013 12:08 pm

Allemaal bedankt voor hulp, helaas door de waardeloze internet verbinding CNX2 nog niet kunnen updaten naar laatste versie ( ik woon tijdelijk in Afrika, vandaar).
Ook de tip van Hans om instellingen in voorkeuren te bewerken is in huidige versie niet aanwezig, zodra update gelukt is zal ik feedback geven over de uiteindelijke afloop!

Soroja

Bericht door Soroja » vr mar 01 2013 10:31 pm

Uiteindelijk CNX2 geupdate naar de laatste versie, ik kon in eerste instantie maar geen contact krijgen met de server van Nikon, wat tips op het forum gelezen en gevolgt en nu dus weer helemaal bij. Ook kan ik mijn bewerkte foto's nu weer gewoon in NEF opslaan wat om nog steeds onduidelijke redenen voor de update niet lukte. Nogmaals bedankt voor de hulp en tips.

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”