De Coolpix P5000 in Istrië
Bedankt voor de commentaren 
En je hebt gelijk, het is een Coolpix. Ik heb het in het onderwerp erbij gezet.
Nr 1, 3 en 7 zijn trouwens vanaf ons balkon genomen, zoals je aan de takken kunt zien
Toch totaal verschllende plaatjes geworden.
Nog een leuke: er zat op een gegeven moment een man met een fototas vol Canon spullen achter me in het restaurant (aan het water) om ook luchten te schieten, dat was bij foto 5.
Hij keek op een gegeven moment om en glimlachte meewarig naar mij, met mijn miniatuur Nikontje in mijn handen en verwoed pogend diezelfde lucht vast te leggen. Ik zou hem die foto toch graag laten zien, ik heb alleen geen idee wie het was

De P5000 is inderdaad het enige toestel wat ik bij me had. Het was wel lekker licht reizen zo. Maar er waren zeker momenten dat ik graag de D200 en wat mooi glas in mijn handen had willen hebben.Grojan schreef:was de P5000 de enige kamera die je mee had ?
http://www.europe-nikon.com/product/nl_ ... rview.htmlpaparazzi schreef:Welk merk is 'n P5000 eigenlijk?
En je hebt gelijk, het is een Coolpix. Ik heb het in het onderwerp erbij gezet.
Ja alles is uit de hand genomen, soms met wat steunen op een muurtje. De VR werkt dan ook uitstekend.Skippy schreef:Oh René, alles uit de losse hand gemaakt of ook vanaf statief?
Nr 1, 3 en 7 zijn trouwens vanaf ons balkon genomen, zoals je aan de takken kunt zien

Nog een leuke: er zat op een gegeven moment een man met een fototas vol Canon spullen achter me in het restaurant (aan het water) om ook luchten te schieten, dat was bij foto 5.
Hij keek op een gegeven moment om en glimlachte meewarig naar mij, met mijn miniatuur Nikontje in mijn handen en verwoed pogend diezelfde lucht vast te leggen. Ik zou hem die foto toch graag laten zien, ik heb alleen geen idee wie het was

terecht bugs322, het zijn gewoon super platenBUG322 schreef:Ik moet eerlijk zeggen als je niet verteld had dat je ze met P5000 gemaakt had, Had ik zo gedacht dat je het met je D200 gedaan hebt.
Zo naar bevooroordeeld ben ik.
groetjes
@remoss
kan ik een cursusje van je krijgen wil dit ook kunnen met me d70 of de coolpix
Er zijn geen cursussen voor in principe je moet het gewoon zien dat is het hele eier eten.
Daar komt gelukkig ook ervaring bij uiteraard een vakschool helpt maar dan nog je moet het gewoon zien.
Gewoon veel uitproberen en nadenken wat je wilt remoss is gewoon een van de betere fotografen hier op dit forum (slijm slijm bwah) maarja het is wel zo.
Niet praten maar doen dus
groetjes
Daar komt gelukkig ook ervaring bij uiteraard een vakschool helpt maar dan nog je moet het gewoon zien.
Gewoon veel uitproberen en nadenken wat je wilt remoss is gewoon een van de betere fotografen hier op dit forum (slijm slijm bwah) maarja het is wel zo.
Niet praten maar doen dus

groetjes
Alleen met 'n compactje op reis gaan, daar zou ik heftige ontwenningsverschijnselen van krijgen! Moet er echt niet aan denken om juist op reis, waar je de mooiste fotokansen ziet, niet m'n camera tot m'n beschikking te hebben! Was je er aan 't backpacken dat je licht wilde reizen?remoss schreef: De P5000 is inderdaad het enige toestel wat ik bij me had. Het was wel lekker licht reizen zo. Maar er waren zeker momenten dat ik graag de D200 en wat mooi glas in mijn handen had willen hebben.
Ik had dit jaar naast mijn DMC-FX7 ook mijn D2Hs mee. De jaren ervoor had ik alleen mijn kleine DMC-FX7 mee.
In heel veel situaties verkies ik de kleine boven de grote. Zeker met het maken van de foto. De grote wint het alleen als er snelheid vereist is en het NEF bestand heeft ook wel wat voordelen. Maar verder is het verschil heel klein hoor...
In heel veel situaties verkies ik de kleine boven de grote. Zeker met het maken van de foto. De grote wint het alleen als er snelheid vereist is en het NEF bestand heeft ook wel wat voordelen. Maar verder is het verschil heel klein hoor...
- reneo57
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
prachtige foto's,voor mij is de beste foto 5 uniek
M.v.g René
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
https://www.flickr.com/photos/reneo57/