even wat uitproberen...

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arabia » wo aug 08 2007 8:10 pm

@ Iedereen, bedankt voor jullie input en commentaar. Ik ga vanavond verder met deze foto's en zal jullie de vorderingen tonen.
De fabrikant van de posters is in ieder geval zéér enthousiast en wil graag meer zien. Hij vond de eerste foto (zonnebril) perfect als voorbeeld.

@ Skippy, de aanpassing aan de luchten is goed, ook op mijn beide monitoren (gecalibreerd met Spider2Pro, CRT en LCD) komt helaas de kleur groen niet goed uit. Net iets te bleek.

Blijkt maar weer dat iedereen weer "andere" kleuren en kleurweergave's vindt in dezelfde foto. 8)

Ik zal mijn vorderingen vanavond al proberen te tonen anders in de loop van deze week.

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo aug 08 2007 10:12 pm

Arabia schreef:@ Skippy, de aanpassing aan de luchten is goed, ook op mijn beide monitoren (gecalibreerd met Spider2Pro, CRT en LCD) komt helaas de kleur groen niet goed uit. Net iets te bleek.
Idem bij mij (ook gecalibreerd), we hadden visite dus ik had geen tijd voor het groen :wink:

Het blijven hoe dan ook fraaie foto's Lawrence!

Groet

Skippy

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”