Er is een mening naar voren gekomen en die kun accepteren of niet.
Als je het er niet mee eens bent dan leg je dat gewoon uit

Groet Kroontje
Dat viel inderdaad meerderen opchip54 schreef:Ik weet niet met wat voor toestel gefotografeerd werd tijdens de abdicatieplechtigheid op 30 april, maar vond het metaalachtige geklik bijzonder storend.
Dat was mij ook op gevallen wij dachten aan een merk met c bij deze hoor je een dubbele klik.Peter schreef:Dat viel inderdaad meerderen opchip54 schreef:Ik weet niet met wat voor toestel gefotografeerd werd tijdens de abdicatieplechtigheid op 30 april, maar vond het metaalachtige geklik bijzonder storend.
Nou dat stille van Leica is al lang achterhaald sinds ze digitaal zijn gegaan. Als het al niet de tegenwoordig gebruikte sluiter is, die het geluid maakt, dan nog wel de extra motorische wijze waarop de sluiter wordt gespannen (tegenover handmatig vroeger).emdeklerk schreef: Oh ja, meetzoeker-Leica's hebben een reputatie van stilte hoog te houden.
In de VS vaak het enige merk dat in kerken etc. getolereerd wordt.
+1!!DannySan schreef:Het is de laatste tijd zó irritant dat de reacties die gegeven worden op een vraag een volkomen ándere richting opgaan dan de TS bedoeld heeft.
Ze wás zich ervan bewust dat de hoorbare klik niet wenselijk was, en vraagt een oplossing; en niet om afgebrand te worden![]()
Ik speel bij niemand 'op de man' maar je eigen mening kun je ook 'naar voren brengen' en niet degene waarover het gaat meteen maar veroordelen... toch?
Heel informatief!Veneboer schreef:Zie deze link voor een goed vergelijk (video met verschillen spiegelloos t.o.v. DSLR en zelfs analoog)
http://mirrorlesscentral.com/fuji-x100s ... r-cameras/" onclick="window.open(this.href);return false;