baby fotograferen

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
André van Driel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: baby fotograferen

Bericht door André van Driel » do aug 29 2013 6:56 pm

jettiny schreef:Van harte met je dochter en de mooie foto !!!
Hoe je gewerkt hebt ben ik benieuwd naar, maar dat kom later wel weer een keer hoop ik. :D

Vrgr
Tiny

Dank je Tiny,

Ik had m'n 50 mm 1.8 lens gebruikt,met m'n opzet flitser.
De foto's die ik zelf maakte zijn wel ok. Had m'n camera ook nog even aan de verloskundige gegeven om een paar foto's van ons drieën te maken.
De resultaten daarvan zijn op z'n zachts gezet beroerd haha. Halve hoofden en scherpstelling op alles behalve op ons :? . Maar goed,geeft niks,die mensen hebben wat anders te doen.
D750

justme
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: baby fotograferen

Bericht door justme » do aug 29 2013 7:58 pm

hehe komt me wel bekend voor bij onze zoon. als ik die foto's terugzie ( wel compactcamera = full auto ) maar bewogen/onscherp en halve foto's. veel te veel sensatie om zelf foto's te maken.

slechte tip voor volgende keer : statief hoog opstellen, en groothoek lens, en interval instellen :P :P zal je vrouw leuk vinden

maare groothoek is wel een goede tip: laat meer ruimte over om evt te croppen, en idd zorgen voor voldoende automatisch belichting ( ISO, diafragma ) en korte sluitertijden!

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”