Dick, ben wel benieuwd welke voorzorgsmaatregelen je hebt genomen om ongeschonden met je apparatuur uit deze groene wolk te komen. En wat had je aan apparatuur bij je? De exif zit niet bij de afbeelding.dick schreef:Inderdaad een beetje oppassen met de camera.
Twee weken geleden werd er in Vlissingen ook een color run gehouden, waar mijn vrouw en dochter hebben aan meegedaan.
Toch maar wat foto's genomen.
KleurRUN Groningen - 03-07-2013
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: KleurRUN Groningen - 03-07-2013
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
- jan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Kwam op FB nog een artikel tegen http://fstoppers.com/follow-up-to-shoot ... t-your-kit
Jan
Dag Jan.jan schreef:Dick, ben wel benieuwd welke voorzorgsmaatregelen je hebt genomen om ongeschonden met je apparatuur uit deze groene wolk te komen. En wat had je aan apparatuur bij je? De exif zit niet bij de afbeelding.dick schreef:Inderdaad een beetje oppassen met de camera.
Twee weken geleden werd er in Vlissingen ook een color run gehouden, waar mijn vrouw en dochter hebben aan meegedaan.
Toch maar wat foto's genomen.
De camera had ik beschermd met een plastic zak, verder eigelijk niets.
Maar ik heb niet uren met de camera om mijn nek door de stofwolken gelopen of gefotografeerd hoor.
Een paar leuke shots van mijn meiden gemaakt. Na afloop de camera en objectief schoon geblazen mat een blaasbalg, dat was voldoende.
Het zijn leuke evenementen om te fotograferen.
Gr Dick
Een nikon dslr met twee lenzen,