Bij foto 1 zie ik Joyce niet hoor ! Teveel Photoshop :mrgreen:
Leuk spiegeltje bij foto 3
Sorry Patrick
Jouw foto's zijn ook een hoogte punt

Thks Mark, en wat betreft foto 1....Joyce heeft haarzelf al gevonden, staat volgens mij graag achter een boomKroontje schreef:Leuke platen Marielle
Sorry Patrick
Gelukkig! eindelijk iemand die begrijpt dat ik "NIET"op de foto wilKroontje schreef:Leuke platen Marielle
Sorry Patrick
Nee hoor!!! Je weet maar half wat er in die cola zat :mrgreen:JBD schreef:Jeetje Marièlle, waren ze allemaal ziek? Alleen maar cola en geen pils??? Nu begin ik me "echt"zorgen te maken.![]()
Ik had het kunnen wetenhans1956 schreef:Nee hoor!!! Je weet maar half wat er in die cola zat :mrgreen:JBD schreef:Jeetje Marièlle, waren ze allemaal ziek? Alleen maar cola en geen pils??? Nu begin ik me "echt"zorgen te maken.![]()
Ik weet het ook: cafeïne, vanille, kaneel, karamel en citroen.JBD schreef:Ik had het kunnen wetenhans1956 schreef:Nee hoor!!! Je weet maar half wat er in die cola zat :mrgreen:JBD schreef:Jeetje Marièlle, waren ze allemaal ziek? Alleen maar cola en geen pils??? Nu begin ik me "echt"zorgen te maken.![]()
Wat doen we met deze jongens Mariëlle??hans1956 schreef:Je vergeet het belangrijkste..........water!