Speeltuinpret, fijn zo'n snelle AF

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
BUG322

Bericht door BUG322 » zo sep 16 2007 12:15 am

Je jkent ze wel Rik ik heb ze genoeg gezien alles wat ze hebben is vaak groter beter of ze hebben er meer van.

Vaak de ene leugen vastgeknoopt aan de andere

Maar zelf iets laten zien ho maar

Maar eigenlijk is het een enorm minderwaardigheids complex

BUG322

Bericht door BUG322 » zo sep 16 2007 12:18 am

En ook als je 16 bent hoef je niet zo te zijn ik ken wel brightere types.

2 bedrijfen geleden beweerde een collega van 50 jaar dat hij marinier was geweest en in korea had gevochten.

Ik krijg er net zo'n gevoel bij

mikemix

Bericht door mikemix » zo sep 16 2007 12:24 am

Uit deze topic: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 4&start=15
Dennisdeboer schreef:wat ziet dat er toch leuk uit, de D3 in het echt.
wil m ook wel een keer in me handen hebben, alleen het personeel staat altijd zo raar te kijken als ik zoiets vraag..
welke lens is dat die erop zit ?

Ik denk dat ik ook maar een keer goed ga sparen, en dan koop ik een D3.
zal het verschil groot zijn in verhouding met de D50 ?
hij ziet er wel om het zo even te omschrijven, stoerder uit dan de D2.

Groetjes, Dennis
Zegt eigenlijk alles.

BUG322

Bericht door BUG322 » zo sep 16 2007 12:32 am

alleen het personeel staat altijd zo raar te kijken als ik zoiets vraag.
Tja die zullen wel denken waarom word ik geen krantenjongen

:)

rik6230

Bericht door rik6230 » zo sep 16 2007 12:41 am

Kom op mannen. Dit zijn geen top foto´s (vind ik). Ga inhoudelijk in op de argumenten, de rest is toch niet zo belanrijk. Wij delen dezelfde lol.

BUG322

Bericht door BUG322 » zo sep 16 2007 12:47 am

Nee het zijn geen topfoto's en dat hoeft toch niet altijd en zo was het ook niet bedoeld geloof ik.
commentaar is goed maar het moet wel eerlijk zijn en correct.

En de toon van dat doe ik beter bevalt mij gewoon niet.
Maar het kan ook goed zijn dat je het eea nog niet is opgevallen.

groetjes

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » zo sep 16 2007 3:22 am

Het gaat erom wat je zelf wilt vastleggen en hoe je een foto wilt overbrengen en voor mij vind ik het prachtig je kinderen zo op een foto te zien en kijk ik niet verder dan naar de gezichten en plezier van de kinderen. De eerste foto het meisje straalt van plezier. Ze vind het leuk en eng tegelijk.Ze rent vast gelijk terug om nog een keer te gaan.. mooi vastgelegd.. De tweede foto zie je dat ze wat ijdel is ze probeert leuk op de foto te komen en lacht naar haar vader en de camera.Wat een leuke kinderen Mike.
Je kids zo vastleggen zoals ze zijn is het mooiste wat er is.....
NAS Buikpijn

BUG322

Bericht door BUG322 » zo sep 16 2007 4:06 am

Afbeelding

bekend beeld verder :)

groetjes

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » zo sep 16 2007 8:19 am

He Mike. Leuke foto's hoor je kan zien dat ze er lol in hadden mooi moment genomen ik denk dat je dochters ze ook mooi vinden je boft toch maar met 2 leuke meiden en een zoon (hebbben we die al op de foto gezien??) anyhow ik zie geen groengezicht in de 2e foto.

Gabees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Gabees » zo sep 16 2007 8:57 am

Plezier hebben ze in ieder geval!
Mooie foto's!

Dennisdeboer

Bericht door Dennisdeboer » zo sep 16 2007 5:35 pm

Over wat BUG322 schreef:

Ik heb al meerdere malen uitgelegd dat ik niet weet hoe je foto's moet plaatsen.
En ik ga niet mijn foto's zo effe op een of andere site zetten.
en mike? hoe vond je de laatste foto's die ik naar je gestuurt heb qua compositie en in z'n gheel ??? heb nog geen antwoord gehad.

Het personeel staat altijd inderdaad raar te kijken als ik dit vraag....:
Ze verwachten niet dat zo'n jonge jongen geintereseert is in fotografie en dat zo'n jong iemand al zo kieskeurig is,
dat vinden juist een hoop mensen zo erg leuk van mij, op de manier waarop ik bezig ben met fotografie. maar er zijn er ook bij, vooral oudere mensen die dit niet kunnen hebben, die willen altijd maar gelijk krijgen...

Zal het toch even uitleggen:

Ik stuurde twee foto's naar mike, puur om de kwaliteit van een simpele jpeg foto te laten zien gemaakt metd de 24-120.
Vervolgens krijg ik een antwoord terug, dat ik met compositie moet leren omgaan en nog wat moet verder leren hierover.
Hoe kun je dit zeggen over een foto waar compositie geen rol speelt, en over het feit dat ik slechts twee foto's stuur ?
Heb daarna wel een hoop zeer mooie foto's gestuurt en krijg ik geen antwoord terug, erg raar of niet ? erg zwak vind ik dit.

Dit zal een van mijn laatste berichten zijn hier op het forum, vind de sfeer hier zeer onprettig en niet leuk of gezzelig.

mikemix

Bericht door mikemix » zo sep 16 2007 6:09 pm

@Dennisdeboer: Ik laat iedereen graag in zijn waarde, zelfs jou.

@BUG322 : zie ik daar ook "iets" oosters? Trotse vader, kan niet anders.

@all, idd, dit is geen top off the bill foto, was ook niet de opzet, echter je hebt van die momenten die ik als leuk ervaar en graag, voor wie het leuk vind om naar te kijken, wil delen.

Dank nogmaals voor de leuke antwoorden en voor de aandacht.

Maerlant

Bericht door Maerlant » zo sep 16 2007 6:24 pm

Dennisdeboer schreef:vooral oudere mensen die dit niet kunnen hebben, die willen altijd maar gelijk krijgen...
Het heeft er toch iets van weg, dat je dit hier zelf ook probeert te doen. En het staat een ieder vrij om zich van forum naar forum te bewegen. En toch, gezelligheid is iets wat je maakt, en niet af kan dwingen. Net zoiets als fotografren, net zoiets als HET leven 8)

En je kan misschien zoals andere mensen die het lastig vinden om foto's hier direct te plaatsen, eventueel verwijzen naar een externe site, waar je werk te bewonderen valt. Dat is creatief, en ook een vaardigheid die je kan inzetten bij fotograferen.

@Mikemix, sorry voor dit offtopic relaas.

Groet

Dennisdeboer

Bericht door Dennisdeboer » zo sep 16 2007 7:17 pm

Ik wil graag weten mike, of je me laatste mailtje hebt hehad met die foto's in kleine resolutie.
En hoe je ze uiteraart vond qua compositie en belichting.
Ik geef je groot gelijk mearlant, gezzeligheid is iets wat je maakt en komt niet vanzelf, maar moet het wel mogelijk zijn.

mijn grootste spijt is dat ik heb laten weten dat ik slecht zestien ben, mensen reageren dan op een andere maar kinderlijke manier, wat ik als onprettig ervaar.

Gr. Dennis

BUG322

Bericht door BUG322 » zo sep 16 2007 7:44 pm

Je leeftijd doet er totaal niet toe.
dat had je er ook niet hoefen bij te vertellen sommige dingen heb je nueenmaal zo door.

Het allemaal om de manier waarop je reageert.

Je had ook 60 kunnen zijn.
Genoeg gekibbeld nu weer voorruit

groetjes

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”