Raad gevraag: aanschaf 180/200mm Macro
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Raad gevraag: aanschaf 180/200mm Macro
Naar aanleiding van een opmerking van Hans Braakhuis dit draadje opgeschoond. Hiermee afgedaan en graag weer on topic allemaal. 

Nikon Z Z & de maskers
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Hiermee is het helemaal niet afgedaan.
De heer Braakhuis heeft een zeer misplaatste opmerking gemaakt en daar is op gereageerd.
A: Door mij en diverse anderen in dit topic en B: Door mij rechtstreeks aan het moderatorteam met het verzoek mij op de hoogte houden zoals ook aangegeven kan worden.
Nu wordt heel simpel alles opgeschoond zonder melding. Bij de post van de heer Braakhuis wordt alleen de desbetreffende regel weggehaald en anderen alles. Ik vind dit echt niet kunnen.
Ik trek hier mijn conclusies uit...
De heer Braakhuis heeft een zeer misplaatste opmerking gemaakt en daar is op gereageerd.
A: Door mij en diverse anderen in dit topic en B: Door mij rechtstreeks aan het moderatorteam met het verzoek mij op de hoogte houden zoals ook aangegeven kan worden.
Nu wordt heel simpel alles opgeschoond zonder melding. Bij de post van de heer Braakhuis wordt alleen de desbetreffende regel weggehaald en anderen alles. Ik vind dit echt niet kunnen.
Ik trek hier mijn conclusies uit...
Groet, Andre
Belachelijk.
Er wordt een reactie van Braakhuis verwacht, niet van een moderator die hem op deze wijze uit de wind houdt.
Wachten op de volgende keer?
Er wordt een reactie van Braakhuis verwacht, niet van een moderator die hem op deze wijze uit de wind houdt.
Wachten op de volgende keer?
Inderdaad, Avado, dit is geen manier van doen. Schandalig.
Ik verwacht minimaal een stellingname van de leiding van de Nikon Club Nederland,
niet het wegnemen van terechte klachten en stellingnamen van anderen.
Ongelooflijk.
Ik verwacht minimaal een stellingname van de leiding van de Nikon Club Nederland,
niet het wegnemen van terechte klachten en stellingnamen van anderen.
Ongelooflijk.
Laatst gewijzigd door emdeklerk op zo okt 20 2013 7:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
Ze gaan maar lekker koffie drinken met de heer Braakhuis. Dit is de zoveelste keer dat het virus weer opsteekt.
Groet, Andre
- Gobert
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik steun de heer Braakhuis. Wat een gezeur van die milieuadepten!
Daarenboven vind ik het een schande dat de terzake doende commentaren van de heer Braakhuis gewist worden.
Het lijkt wel de Zwarte Pieten discussie in Amsterdam.
Daarenboven vind ik het een schande dat de terzake doende commentaren van de heer Braakhuis gewist worden.
Het lijkt wel de Zwarte Pieten discussie in Amsterdam.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
Milieu-adept?
Dus je bent een "milieu-adept" als je je verzet tegen een persoon die het doden van dieren voor een foto propageert?
En dat wordt dan ook nog verbonden met de inderdaad onzinnige Zwarte Pieten-discussie?
Het moet echt niet gekker worden hier.
Dus je bent een "milieu-adept" als je je verzet tegen een persoon die het doden van dieren voor een foto propageert?
En dat wordt dan ook nog verbonden met de inderdaad onzinnige Zwarte Pieten-discussie?
Het moet echt niet gekker worden hier.
- a vgastel
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Avado
De koffie is dan koud en zwart.
De koffie is dan koud en zwart.
mvgr bert
Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
- Gobert
- Clublid
En tegelijkertijd wordt een zinnige inbreng van een gewaardeerd mede-clublid verwijderd omdat een willekeurig iemand zich daar aan stoort.
Inderdaad, het moet niet gekker worden hier.
Inderdaad, het moet niet gekker worden hier.
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
-
- Clublid
Het is voor mij al gek genoeg geworden hier. Het gemodereer is zeer selectief en onfatsoenlijk. Ik had een melding achter de schermen gemaakt, wat ik ook in een (ook weggehaalde) post heb aangegeven. Ik kreeg net de melding dat mijn melding was afgehandeld? Geen uitleg, niets...
Toonaangevend voor het fatsoensniveau van de moderator in kwestie en iemand een gewaardeerd mede-clublid noemen die adviseert voor het belang van een foto maar een dier te doden...
Lekkere waardering.
Toonaangevend voor het fatsoensniveau van de moderator in kwestie en iemand een gewaardeerd mede-clublid noemen die adviseert voor het belang van een foto maar een dier te doden...
Lekkere waardering.
Groet, Andre
Gobert:
Volgens mij is alleen de gewraakte regel van dit "gewaardeerde mede-clublid" verwijderd, maar zijn van anderen inderdaad gehele bijdragen verwijderd.
En als ik dan lees van de moderator dat een en ander is geschied "naar aanleiding van een opmerking van dhr. Braakhuis" dan wordt geheel en al voorbijgegaan aan juist die reacties van anderen.
Maar dat zullen dan wel niet-gewaardeerde mede-clubleden zijn?
En ik ben met veel plezier al meerdere malen Zwarte Piet geweest, dus ik weet wat een onzinnige discussie inhoudt, zoals die door even onzinnigen wordt aangezwengeld. Dit dan maar even "off-topic".
Volgens mij is alleen de gewraakte regel van dit "gewaardeerde mede-clublid" verwijderd, maar zijn van anderen inderdaad gehele bijdragen verwijderd.
En als ik dan lees van de moderator dat een en ander is geschied "naar aanleiding van een opmerking van dhr. Braakhuis" dan wordt geheel en al voorbijgegaan aan juist die reacties van anderen.
Maar dat zullen dan wel niet-gewaardeerde mede-clubleden zijn?
En ik ben met veel plezier al meerdere malen Zwarte Piet geweest, dus ik weet wat een onzinnige discussie inhoudt, zoals die door even onzinnigen wordt aangezwengeld. Dit dan maar even "off-topic".
- a vgastel
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Met alle respect voor hans braakhuis hij heeft veel kennis en komt bij mij als ik hem tegen kom altijd correct over.
Allemaal gaan we hier wel eens in de fout ergens mee en de een stuurt je een pb of per gsm, je doet dit zelf en een paar woorden zeggen veel
Maar zie je een hobbyist of een beroeps zo iets doen.
Dat je zo iets schrijft en dan bij je zelf denkt van hee dat is niet goed neem dan het lef en zeg ,, sorry was niet zo bedoeld.
Had het anders moeten zeggen of formuleren.
Even rechtzetten probleem weg even goede vrinden .
Allemaal gaan we hier wel eens in de fout ergens mee en de een stuurt je een pb of per gsm, je doet dit zelf en een paar woorden zeggen veel
Maar zie je een hobbyist of een beroeps zo iets doen.
Dat je zo iets schrijft en dan bij je zelf denkt van hee dat is niet goed neem dan het lef en zeg ,, sorry was niet zo bedoeld.
Had het anders moeten zeggen of formuleren.
Even rechtzetten probleem weg even goede vrinden .
mvgr bert
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
-
- Clublid
Dat zou ieder fatsoenlijk mens sieren Bert.
Helaas doet hij het zelf (nog) niet, maar haalt een moderator wel een regeltje weg zodat zijn 'goede' bijdrage behouden blijft.
Helaas doet hij het zelf (nog) niet, maar haalt een moderator wel een regeltje weg zodat zijn 'goede' bijdrage behouden blijft.
Groet, Andre
- Gobert
- Clublid
Wat Zwarte Piet betreft had ik ook niets anders van je verwacht.
De beeldspraak is door mij gebruikt om aan te geven dat een handvol moraalridders een leuk feest kunnen bederven en zelfs in staat zijn om een luisterend oor te vinden bij Unesco.
Gelijk hier is moraalridder Avado in staat geweest om een leuk topic te ruïneren door een luisterend oor te vinden bij de heren moderatoren.
De beeldspraak is door mij gebruikt om aan te geven dat een handvol moraalridders een leuk feest kunnen bederven en zelfs in staat zijn om een luisterend oor te vinden bij Unesco.
Gelijk hier is moraalridder Avado in staat geweest om een leuk topic te ruïneren door een luisterend oor te vinden bij de heren moderatoren.
Laatst gewijzigd door Gobert op zo okt 20 2013 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
Dhr. Braakhuis heeft nog maar hoogst zelden iets gecorrigeerd wat aantoonbaar niet correct was.
Zoals iedereen weet die hier al de nodige jaartjes meeloopt.
Zoals iedereen weet die hier al de nodige jaartjes meeloopt.