Je hebt exact de veranderingen doorgevoerd welke ik aan Tammo had voorgesteld (kan jij soms stiekem meelezen

Groetjes George

Deze is prachtig! Door de hand en met het oog van de meester!Maerlant schreef:Hallo Tammo,
Hierbij dan een versie van mij:
Ik heb een verloopfilter over de lucht gedaan. Hierin heb ik het contrast verhoogd. Dit heb ik over laten vloeien via het bedekken. Daarna heb ik in dezelfde stap met het minus-penseel de twee bomen links en de achterste boomzoom naar de oorspronkelijke belichting teruggebracht.
Dit natuurlijk in CNX![]()
Ben benieuwd of je misschien is wat je in gedachten hebt.
Groet
Mijn aanpassing:Tammo Schut schreef:
Graag commentaar.
Tammo
Hoi Tammo,Tammo Schut schreef:Hallo frederix, Ja ik vind hem zelf prima zo. Maar dan in combinatie met het grijsverloopfilter van Maerlant. En aan hem ik toch nog een vraag.
Het lukt me niet dat verloopfilter toe te passen.
Zou je nog een ultime poging willen wagen het mij duidelijk te maken?
Misschien wel moeilijk op papier maar alle aanwijzingen helpen zullen we maar zeggen.
Ik vind het de moeite waard om er mee overweg te kunnen. Nou is het dan wel jouw moeite en dan heb ik natuurlijk makkelijk kletsen.
Maar ik zou het erg op prijs stellen.
groet,
Tammo
Dat heeft er mee te maken dat ik de JPEG die ik al had bewerkt nog eens hebt bewerkt en weer heb weggeschreven als JPEG. Daar worden JPEG-bestanden niet beter van . . . .BUG322 schreef:De lucht is nu vlekkerig tenminste op mijn scherm