Nadine - Studio FD by AVi Foto (Arjan V.), on Flickr

Nadine 2 - Studio FD by AVi Foto (Arjan V.), on Flickr
Ben ik het mee eens, hoewel ik foto 2 en 3 van Niknack, en foto 1 van Jop dan nog het meeste vind sprekenFlandria schreef:Ik mis interactie, ook vind ik de uitdrukkingen van de modellen "leeg"......was dat de bedoeling?
Mijn vraag is dan; Als de fotograaf de foto maakt en niet de camera, waarom zou je dan geld uitgeven voor een camera?Tuihanti schreef:Dit bewijst te meer dat de fotograaf de foto maakt en niet de camera.
Het is ook wel een beetje een open-deur opmerking die niet echt nodig zijn in topics als deze (omdat men weet dat daar reactie mee uitgelokt wordt). Daarnaast is algemeen bekend dat vooral bij studio fotografie het model camera minder van belang is vanwege de controleerbaarheid van de omstandigheden.DannySan schreef:Deze opmerking is ingegeven vanuit de gedachte dat een "betere camera" niet automatisch "betere foto's" maakt.
Veel meer moet je daar ook niet 'achter' zoeken.
djunclesam schreef:
Inhoudelijk zeg ik nog even niets over de foto's omdat ik zelf komende zondag naar de workshop ga.
Ja, dat zag ik dinsdagavond ookTuihanti schreef:Volgens mij zie ik in foto 1 zelfs dat ze contactlenzen gebruikt. Mooi scherp. :mrgreen: