Teigetje
-
- Forumlid
-
- Forumlid
"Misschien moet ik er dan toch maar "tijgertje" van maken..."
Daar was ik al bang voor... Voor mij reden om de toenmalige partner van Reve maar niet te noemen (ontleende zijn bijnaam overigens ook aan die andere Teigetje)...
Reve blijft een van onze grootste, zo niet onze allergrootste schrijver.
Homofobie of niet.
Literaire en aeronautische groet van E.M. de Klerk
Daar was ik al bang voor... Voor mij reden om de toenmalige partner van Reve maar niet te noemen (ontleende zijn bijnaam overigens ook aan die andere Teigetje)...
Homofobie of niet.
-
- Forumlid
Zo bedoelde ik het niet. Iedereen vogeltje zingt zoals het gebekt is. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Ik kan me trouwens voorstellen dat ik met mijn antwoord anders deed vermoeden....emdeklerk schreef:Daar was ik al bang voor... Voor mij reden om de toenmalige partner van Reve maar niet te noemen (ontleende zijn bijnaam overigens ook aan die andere Teigetje)...
Homofobie of niet.
OK Leeuwarden, sorry dat ik het wat anders uitlegde dan je uiteindelijk bedoelde.
De film "Angst essen Seele auf" van Fassbinder ging volgens mij over de relatie van een oudere dame met een jongere man van Arabische afkomst. De vooroordelen die in die film aan bod komen zijn wel heel herkenbaar, helaas. Maar van die vooroordelen zou ik niemand op dit forum willen betichten.
En nee, echt bang ben ik niet. Ben wel voorzichtig, vooral met ongeletterden...
Ben niet zo'n clubmens, overigens. Ben wel Reve-liefhebber. Pas nog een eerste druk van Werther Nieland kunnen kopen. Dan maar even geen nieuw objectief...
Groet, E.M. de Klerk
De film "Angst essen Seele auf" van Fassbinder ging volgens mij over de relatie van een oudere dame met een jongere man van Arabische afkomst. De vooroordelen die in die film aan bod komen zijn wel heel herkenbaar, helaas. Maar van die vooroordelen zou ik niemand op dit forum willen betichten.
En nee, echt bang ben ik niet. Ben wel voorzichtig, vooral met ongeletterden...
Ben niet zo'n clubmens, overigens. Ben wel Reve-liefhebber. Pas nog een eerste druk van Werther Nieland kunnen kopen. Dan maar even geen nieuw objectief...
Groet, E.M. de Klerk
Laatst gewijzigd door emdeklerk op zo sep 30 2007 6:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.