foto bekijken op laptop of ipad

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: foto bekijken op laptop of ipad

Bericht door Léon Obers » za jan 25 2014 11:45 am

ernake schreef:nu heb ik daarjuist ergens gelezen dat er ook een nederlandstalige versie bestaat? Je kan dat dan instellen bij languages maar bij mij staat er dus geen dutch bij. Heb ik de verkeerde dan gedownload?
"A number of languages are already available. If you want to help translate to your own language, please contact us. Currently the program is fully or almost fully translated to these languages": http://digicamcontrol.com/manual/settings" onclick="window.open(this.href);return false;

Betekent dat kennelijk nog niet elke taal volledig is geïmplementeerd. (Misschien zijn ze er mee bezig). Als je "Dutch" nog niet kunt aanklikken (maar wel aangekondigd), is het dus kennelijk een van de talen die nog niet klaar zijn, maar waar men mogelijk al wel "mee bezig" is om het te vertalen.

In de praktijk betekent een vertaling meestal dat de interface van het programma wel vertaald is. De gebruiksaanwijzing vaak niet.
Vriendelijke groet, Léon Obers

ernake
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: foto bekijken op laptop of ipad

Bericht door ernake » za jan 25 2014 1:11 pm

haha, daar is nog niks aangepast hoor. Geen interface geen gebruiksaanwijzigng....noppes. Zal me wel in het engels behelpen, merci voor de hulp he.

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”