En ach, ik heb hem nu eenmaal...

Ik kan wel een groot formaat foto plaatsen voor de vergelijking (welke?)
Inderdaad aanzienlijk scherper. (de Nikkor 35-70mm). Er zit wel iets meer CA in de hoogspanningslijntjes in de lucht.a vgastel schreef:Bij mij komt foto 1 scherper en beter over als 2,maar wat zien de andere heren .
Uit topic http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 25&t=54222" onclick="window.open(this.href);return false;a vgastel » wo, 19 feb 2014 ,,Als ik er een had graag ga naar de winkel en neem hem mee naar buiten met je statief en maak een foto of in de winkel.
Weet niet of er een forum lid in breda is die er een heeft , maar kan je nu al zeggen dat je weinig tot geen verschil zal zien.
Vermits je belichting goed is en je instellingen.
Ben zeer te spreken dat je het gedaan hebt ook anderen die deze dure niet kunnen betalen gaan nu misschien ook eens verder kijken.a vgastel schreef:
Nikon 35-70 mm 2.8 D AF Plaats deze eens op de D610 en maak eens een foto buiten en binnen plaats hem hier eens.
Dan blijf je lekker in de waanmaar zet er dan ook een van de tamron bij .
Ik zelf niet Berta vgastel schreef:Ben zeer te spreken dat je het gedaan hebt...
Dit advies geldt volgens mij voor iedereen Berta vgastel schreef:...ook anderen die deze dure niet kunnen betalen gaan nu misschien ook eens verder kijken.
Die stond inderdaad aan Léon. Vanaf welke sluitertijd kan ik hem beter uitzetten?Léon Obers schreef:...heb je hier de VR aangehad?