Eendenfoto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Pelgrim

Bericht door Pelgrim » zo okt 14 2007 8:50 pm

Brenzef schreef:Over do foto anzich heb ik het verder niet want ik neem aan dat het test foto's zijn.
Het zijn altijd testfoto's bij mij... :wink:
Maar als je bedoelt dat ik geprobeerd heb om bij foto 2,3 en 4 de eenden in volle kleur er op te zetten, nou nee. Het silhouet is wel zo bedoeld, en ik heb ook wel geprobeerd de eenden er op een bepaalde manier erop te krijgen (dubbele koppen). Juist bij dat felle licht heb ik de foto's met 1 stand diafragma genomen en gezien dat de sluitertijden verschilden.

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » zo okt 14 2007 9:25 pm

Pelgrim schreef:
Brenzef schreef:Over do foto anzich heb ik het verder niet want ik neem aan dat het test foto's zijn.
Het zijn altijd testfoto's bij mij... :wink:
Maar als je bedoelt dat ik geprobeerd heb om bij foto 2,3 en 4 de eenden in volle kleur er op te zetten, nou nee. Het silhouet is wel zo bedoeld, en ik heb ook wel geprobeerd de eenden er op een bepaalde manier erop te krijgen (dubbele koppen). Juist bij dat felle licht heb ik de foto's met 1 stand diafragma genomen en gezien dat de sluitertijden verschilden.
Dat is nu net wat je niet moet doen.

Pelgrim

Bericht door Pelgrim » zo okt 14 2007 9:51 pm

Je bedoelt diafragma veranderen?

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”