Rok en rol.
Re: Rok en rol.
Hmpf, wie had het ook alweer over respect? 

Niet omdat het moet • Maar omdat het kan
D7100 [Si 35 f1.4 A • Ni 85 f1.8G • Ta 17-50 f2.8 • To 11-16 f2.8] • OM-D E-M10 [Pa 20 f1.7 • M.Z 14-42 f3.5-5.6 • Sa 7,5 f/3.5 fisheye]
D7100 [Si 35 f1.4 A • Ni 85 f1.8G • Ta 17-50 f2.8 • To 11-16 f2.8] • OM-D E-M10 [Pa 20 f1.7 • M.Z 14-42 f3.5-5.6 • Sa 7,5 f/3.5 fisheye]
Re: Mijn 1e foto's hier op het forum.
Wie ik..? Fantasie loos. Heeft niks met mijn bericht temaken. Trouwens late reactie 

De foto mooi gezien en genomen.
De titel perfect. Zet je helemaal op het verkeerde been.
Je denkt aan een gitaar hakkende, ruige, heroïne spuitende, coke snuivende, over het paard getilde rocker en dan zie je de contradictie in terminus. Helemaal top.
Een mooi contrast tussen titel en beeld.
Daarbij roept het ook nog eens allerhande andere reacties op. (duimpje omhoog).
Respect behoort iedereen te krijgen dus ook de lokale inboorlingen, de ketters, druïden, afvalligen en heksen.
De vraag is dan enkel wat is respect. Daar lijken de meningen nog wel eens over te verschillen.
Dat geeft wat scheefgroei in mijn visie.
De titel perfect. Zet je helemaal op het verkeerde been.
Je denkt aan een gitaar hakkende, ruige, heroïne spuitende, coke snuivende, over het paard getilde rocker en dan zie je de contradictie in terminus. Helemaal top.
Een mooi contrast tussen titel en beeld.
Daarbij roept het ook nog eens allerhande andere reacties op. (duimpje omhoog).
Respect behoort iedereen te krijgen dus ook de lokale inboorlingen, de ketters, druïden, afvalligen en heksen.

De vraag is dan enkel wat is respect. Daar lijken de meningen nog wel eens over te verschillen.
Dat geeft wat scheefgroei in mijn visie.
- HannahV
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Je verwacht het niet...
Goede titel, goede plaat!

Nikon D850 + Sigma ART 85mm 1.4 + Nikon 70-200mm f/2.8 VRII. Voor al uw hondenplaatjes.
Rifle shooter | Nikon Shooter.
Rifle shooter | Nikon Shooter.
- Johan v. V.
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Over het algemeen ben ik nogal streng in de leer waar het gaat om fatsoen en respect, maar bij dit topic heb ik met stijgende verbazing de kritische reacties op de titel gelezen. Ik vind de titel bij dit goed gevangen beeld zeer passend, en beslist niet getuigen van een gebrek aan respect!
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Prachtige foto en prima titel 
En als we overal zo serieus over moeten doen..

En als we overal zo serieus over moeten doen..
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hartelijk dank voor jullie reacties. Ben natuurlijk wel enigszins verbaasd over wat een titel in combinatie met een foto teweeg kan brengen.
Ik wil slechts laten weten dat ik altijd kies voor een titel in onze taal. Uitzondering is altijd mogelijk.
Groet Pim.
Ik wil slechts laten weten dat ik altijd kies voor een titel in onze taal. Uitzondering is altijd mogelijk.
Groet Pim.