World in motion
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
mooie foto en welkom
Hallo Lothian welkom op ons forum en gelijk val je met de deur in huis met zo'n mooie plaat van je dochter.
We hebben ook een rubriek voorstellen, misschien een idee, komen we wat meer over je te weten, is altijd ,euk.
We weten in ieder geval dat je een vader bent en een beeldschone dochter heeft die van steppen houdt
Groetjes George
We hebben ook een rubriek voorstellen, misschien een idee, komen we wat meer over je te weten, is altijd ,euk.
We weten in ieder geval dat je een vader bent en een beeldschone dochter heeft die van steppen houdt

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: World in motion
Dit is een leuk onderwerp. Door het gebruik van langere sluitertijden, bv 1/8 kun je beweging in je foto's krijgen. Een tijd van 1/8 seconde kan bij een 24 mm objectief uit het handje als het zeer behoedzaam afdrukt. Hieronder een viertal foto's van mij (foto 3 en 4 uit het handje, foto 1 vanaf het hek om de ijsbaan en foto 2 van statief):

foto 1, De ijsbaan op het Lieve Vrouwekerkhof in Amersfoort.

foto 2, Drukte op het hoofdstation in Amersfoort.

foto 3, Amsterdam bij de tram.

foto 4, De Stadsring in Amersfoort.

foto 1, De ijsbaan op het Lieve Vrouwekerkhof in Amersfoort.

foto 2, Drukte op het hoofdstation in Amersfoort.

foto 3, Amsterdam bij de tram.

foto 4, De Stadsring in Amersfoort.
Laatst gewijzigd door Frederix op zo dec 23 2007 12:54 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De eerste keer dat ik iets bewegends ook bewegend vastgelegd heb. En daar word je dan 50+er voor

Nou ja, ook wel eens een waterval - ik zal 'ns even gaan zoeken -, maar niet zo bewust als nu!
Zitten overigens weer prachtige foto's bij!
Groet, Cees

Nou ja, ook wel eens een waterval - ik zal 'ns even gaan zoeken -, maar niet zo bewust als nu!
Zitten overigens weer prachtige foto's bij!
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- Fera Albi
- Clublid
De tijd kruipt voort, langzaam... maar gestaag .............

Hans
P.S.
Photo made in The Netherlands

Hans
P.S.
Photo made in The Netherlands
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...