camera D7100 laad de geen foto,s naar PC
- Quickly
- Forumlid

- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: camera D7100 laad de geen foto,s naar PC
Let op het is geen gewoon micro USB stekkertje wat in je camera gaat en ik kan me wel voorstellen dat iemand liever het kabeltje gebruikt minder vaak het kaartje erin en uit dus minder kans op beschadigingen .
Groeten van Hans
-
Gert-Jan
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
Beste Erik
Ik heb geen zin in weer een apparaat er bij.Daar bij van die micro seconden die ik win wordt ik echt geen blijer mens van .
Ik heb geen zin in weer een apparaat er bij.Daar bij van die micro seconden die ik win wordt ik echt geen blijer mens van .
met vriendelijke groeten
Gert-Jan
Gert-Jan
Het zijn gewoon standaard USB kabels die je nodig hebt. Die 30 euro betaal je waarschijnlijk voor de Nikon verpakking.Gert-Jan schreef:Kreeg vandaag een mailtje waar in werd gezegd, Dat de USB kabel waarschijnlijk corrupt is en dat ik naar mijn fotozaak moest gaan voor een nieuwe of er een bestellen bij Nikon Nederland Kosten een kleine €30 ..effe op E-Bay gekeken. en voor nog geen €5 heb ik er eentje thuis op de deurmat liggen,. Dat dus maar gedaan.Kijken of dat werkt.
-
Gert-Jan
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
Vandaag mijn nieuwe kabeltje ontvangen. De problemen zijn nu opgelost. Allen bedankt voor de input. 
met vriendelijke groeten
Gert-Jan
Gert-Jan