Veel ruis en onscherpte vliegtuig foto's
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Veel ruis en onscherpte vliegtuig foto's
Ik vind het op zich nog reuze meevallen. In de nabewerking is dit nog prima te 'redden'. Een beetje verscherpen is sowieso aan te raden als je in RAW werkt (al wordt dat steeds minder met de moderne camera's zonder filter).
Spul waarmee je foto's maakt...
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Veel ruis en onscherpte vliegtuig foto's
@plincky bedankt voor je tips en voorbeelden. Ik schiet de foto's sowieso al in RAW en gebruik Photoshop 6 voor de nabewerking. De foto's die ik nu toegevoegd had waren nog niet bewerkt. Gelukkig kan je veel tips van deze fora en YouTube afhalen. Het is alleen vervelend dat je van de 200 foto's maar een stuk of 10 overhoudt. Ik moet wel zeggen dat ik met mijn RAW foto's al verschil zie in Lightroom en Photoshop.
@a90 die heat haze is echt vervelend af en toe... Het kan je foto's aardig verpesten vooral met dat warme weer.
Hoe zetten jullie deze foto's op dit forum? Ik zag namelijk dat via Flickr ik geen exif gegevens zie.
@a90 die heat haze is echt vervelend af en toe... Het kan je foto's aardig verpesten vooral met dat warme weer.
Hoe zetten jullie deze foto's op dit forum? Ik zag namelijk dat via Flickr ik geen exif gegevens zie.