Bij mij niets staat er nu al een een drie maanden op en draait nog gewoonMarcoEos70D schreef:OK, en wat gebeurt er als dat er een keer bij inschiet?ReneG schreef: 2. Enige voorwaarde is dat je 1 keer per maand inlogt met de cloud app. Die verifieërt dan je abonnement. Je hoeft verder de cloud app niet actief te hebben, dus los van dat één keer per maand connecten werken de applicaties standalone.
LR kopen of abonnement
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Re: LR kopen of abonement
- Martin
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: LR kopen of abonnement
De opmerking "je moet 1 keer per maand inloggen op de cloud app" kan ik ook niet plaatsen
Hier al maanden lang een abonnement en heb dat nog nooit gedaan.
Alles werkt tot vandaag de dag keurig en ik krijg netjes updates.
Dus.......

Dus.......

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Het is geen actieve/handmatige actie maar een passieve:automatische. Zet eens een maand jet internet op je pc uit dan krijg je vast een meldingmartinpecheur schreef:De opmerking "je moet 1 keer per maand inloggen op de cloud app" kan ik ook niet plaatsen![]()

Fin.
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
In reactie op je opmerking en die van Tom: Dat betekent dat je niet uitlogt uit de app óf dat je een ander model dan maandelijkse betalingen gebruikt (dan heb je 99 dagen ipv 30 dagen). Als je de App niet bewust uitlogt zal deze elke keer valideren en eventueel updates binnenhalen als je verbinding hebt. Dan reset de timer.martinpecheur schreef:De opmerking "je moet 1 keer per maand inloggen op de cloud app" kan ik ook niet plaatsen![]()
Dus.......![]()
Ikzelf log de cloud app bewust uit na gebruik (bijvoorbeeld na het binnenhalen van updates) en ik log alleen in om te valideren of om updates binnen te halen. Als je updates binnenkrijgt heb je dus connectie en ben je ingelugd. Dit staat ook in verschillende Adobe FAQs:
"Do I need to be online to access my desktop apps?"
"No, the desktop applications in Creative Cloud, such as Photoshop and Illustrator, are installed directly on your computer, so you don’t need an ongoing Internet connection to use them.
An Internet connection is required the first time you install and license your apps, but you can use the apps in offline mode with a valid software license. The desktop apps will attempt to validate your software licenses every 30 days. Annual members can use the apps for up to 99 days in offline mode. Month-to-month members can use the software for up to 30 days in offline mode."
Bron: http://helpx.adobe.com/creative-cloud/faq.html
PS: Overigens geldt dit natuurlijk alleen voor de CC versies, niet voor de standalone versies.
Spul waarmee je foto's maakt...