Draagriem D200 beschadigd
Azie schijnt nog relatief veilig te zijn. Zuid-Amerika in al een stuk linker.paparazzi schreef:dat zal lekker gaan als je op 'n drukke aziatische markt loopt
In sommige braziliaanse steden, kun je maar beter helemaal niets meenemen.
Ik loop in Amsterdam trouwens ook gewoon met de camera om m'n nek, alleen openbaar vervoer (metro en de stations) is 's avonds oppassen.
Net als met laptops, een oude AH tas is de beste laptoptas in Amsterdam.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
perfect
He Smaus welkom op ons mooie forum en ik ben veilig aangekomen hoor
En w.b.t. de Optech strap, perfect gewoon echt goed.
Groetjes George

En w.b.t. de Optech strap, perfect gewoon echt goed.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Hallo Pascal.
Ik hou het bij de originele band van Nikon. Dat geeft mij een veilig gevoel. Waar ik nu altijd de kriebels van krijg is de gedachte dat als ik mijn D50 (met welk objectief dan ook erop) aan de band heb hangen om mijn nek of die band het wel houd. Meestal hou ik mijn toestel dan toch maar vast ,zoals op de foto. Ik denk toch dat de Nikon band die ervoor bedoeld is degelijk en stevig is. Wel zie ik dat er geen verschil is tussen een band van D200 en D50. Misschien kun je verschillende banden proberen. Veel plezier van je nieuwe objectieven en welkom op dit forum.
Groet Cat
Ik hou het bij de originele band van Nikon. Dat geeft mij een veilig gevoel. Waar ik nu altijd de kriebels van krijg is de gedachte dat als ik mijn D50 (met welk objectief dan ook erop) aan de band heb hangen om mijn nek of die band het wel houd. Meestal hou ik mijn toestel dan toch maar vast ,zoals op de foto. Ik denk toch dat de Nikon band die ervoor bedoeld is degelijk en stevig is. Wel zie ik dat er geen verschil is tussen een band van D200 en D50. Misschien kun je verschillende banden proberen. Veel plezier van je nieuwe objectieven en welkom op dit forum.
Groet Cat
Laatst gewijzigd door cat op vr okt 26 2007 6:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
optech
Hallo Cat,
Het draagcomfort van de Optech strap is vele malen groter dan dat van de originele Nikon strap.
Als je een hele dag met een body om je nek loopt en dan nog een 70-200mm 2.8 VR erop ga je wel anders piepen.
En trouwens bij konijn zag ik dat ze ook een Optech strap hebben met twee bevestigingen er aan, de ene camera hangt wat hoger en de andere wat lager.
Dat is ook een optie.
Groetjes George
Het draagcomfort van de Optech strap is vele malen groter dan dat van de originele Nikon strap.
Als je een hele dag met een body om je nek loopt en dan nog een 70-200mm 2.8 VR erop ga je wel anders piepen.
En trouwens bij konijn zag ik dat ze ook een Optech strap hebben met twee bevestigingen er aan, de ene camera hangt wat hoger en de andere wat lager.
Dat is ook een optie.
Groetjes George

-
- Clublid
ook voor Roelof
En Roelof doordat de optech strap van die bevestigingsclips heeft, kan je het brede gedeelte loskoppelen en het smalle gedeelte wat aan de camera zit aan elkaar vastklikken en je hebt een nog dunnere band dan de originele Nikon, die korter is en makkelijk om je pols past
Groetjes George

Groetjes George

- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Absoluut niet! Ik heb daar rustig m'n D2H met 80-200 aan hangen. Voelt steviger aan dan aan een gewone Nikon-riem.iJoost schreef:Ik zou de extra lengte wel willen hebben. Maar ik blijf een beetje argwanend tegen die clips aankijken. Als je daarmee ergens tegenaan stoot of schuurt gaan ze dan niet per ongeluk open?
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning