Die eerste opmerking doet me niet zoveel, die vraag kan ik nog wel snappen, maar de opmerking van Dogo en vervolgens de nadrukkelijke verwijzing van Rene naar een ander forum bezorgen me wel een irritant gevoel van respect en waardering. Ik snap best dat dit een merk forum is en eigenlijk geen foto forum, maar ik ben al sinds 2006 lid (en actief lid) en heb altijd met veel plezier hier rondgehuppeld en met nog meer plezier met Nikon gewerkt. En als ik lichamelijk met Nikon had kunnen blijven kunnen werken, dan had ik de overstap helemaal niet gemaakt.Cees schreef:Ik zou ze maar lekker laten staan en ermee doorgaan, André.
Degene die hier de eerste vraag stelde is niet eens clublid.
Ik heb hier ook best een aantal mensen leren kennen waar ik nog steeds contact mee heb, en ik ben op de meetings altijd met open armen ontvangen. Maar blijkbaar telt dat dus allemaal niet meer als je noodgedwongen (als je je hobby tenminste met lol wilt blijven beoefenen) moet overstappen naar een ander merk. Ik zal mijn deelname aan de avondwandeling denk ik ook maar annuleren.