vandaag heb ik de combie Sirui M3204X met de K-20X per post ontvangen en het ziet er erg goed uit ook de hoogte zonder de zuil te hoeven uitschuiven is ruim voldoende voor mijn 193 cm lengte en het staat als een huis,natuurlijk heb ik het statief een poot uitgedraaid en met de kop erop is de monopod ook hoog genoeg en prima bruikbaar.
de reden dat het allemaal wat langer duurde is o.a dat er wat onduidelijk was over de NCN korting omdat ik nooit een mail van KE heb ontvangen maar na controle bleek dat ik toch als NCN lid bij hun bekend was.
Toen ik wou gaan bestellen bleek de K-20X niet meer op voorraad was en omdat ik graag alles te samen wou ontvangen om niet 2 keer op de post te hoeven wachten besloot ik even af te wachten.
Gisteren toch de klantenservice maar even gebeld om te vragen hoe lang het nog kon duren en of het statief nog voldoende op voorraad was kreeg ik te horen dat de kop mischien nog wel enkele weken op zich zou laten wachten.
Om te voorkomen dat dan het statief uitverkocht zou zijn heb ik gisteren de complete bestelling geplaatst en een uurtje later ontving ik van KE een mail dat de K-20X weer beperkt leverbaar was.

Raar maar waar... maar ik ben er blij mee.