Spiegel slaat vast bij D70

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Jeroen Kroon

Bericht door Jeroen Kroon » do aug 31 2006 10:20 pm

Heb mijn D70 inmiddels ook al eens kapot gehad. Sluiter bleef hangen en kwam na nog een keer drukken weer terug in de juiste stand. Balen dus en opsturen naar Inca.

Verwachte een leuke rekening maar na nog geen week pakje met mijn D70 erin bij de post. Kosten, niks!
En omdat er problemen waren met de lichtmeetprint hadden ze die ook gelijk maar even vervangen. Heb inmiddels al 15.000 op de D70 staan en verder geen problemen mee gehad.

Deze service zal inmiddels wel verleden tijd zijn

RJM

Bericht door RJM » di sep 12 2006 1:02 am

De Put schreef:Ten tweede ben ik niet echt blij met het feit dat er straks kennelijk geen fatsoenlijke importeur meer is, had ik toch Canon moeten kiezen i.p.v. Nikon toen ik de keuze had?
Tsja, da's wel een goede opmerking! Je mag van een topmerk toch oo topservice verwachten?

vanson

Bericht door vanson » di sep 12 2006 1:06 am

RJM schreef:
De Put schreef:Ten tweede ben ik niet echt blij met het feit dat er straks kennelijk geen fatsoenlijke importeur meer is, had ik toch Canon moeten kiezen i.p.v. Nikon toen ik de keuze had?
Tsja, da's wel een goede opmerking! Je mag van een topmerk toch oo topservice verwachten?
is de service van Nikon slecht dan? ik dacht het niet, na het verdwijnen van INCA heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord over het directe contact met Nikon Nederland en het nieuwe Service Centre.

eerst zelf meemaken en dan oordelen misschien?

keesonrust

Bericht door keesonrust » di sep 12 2006 7:13 am

vanson schreef: is de service van Nikon slecht dan? ik dacht het niet, na het verdwijnen van INCA heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord over het directe contact met Nikon Nederland en het nieuwe Service Centre.

Nee, de service van service centre is niet slecht.
Het heeft even geduurd maar toen ik m'n coolpix terug kreeg was hij niet alleen met liefde gerepareerd maar ook weer helemaal schoon.

vanson

Bericht door vanson » di sep 12 2006 8:25 am

keesonrust schreef:
vanson schreef: is de service van Nikon slecht dan? ik dacht het niet, na het verdwijnen van INCA heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord over het directe contact met Nikon Nederland en het nieuwe Service Centre.

Nee, de service van service centre is niet slecht.
Het heeft even geduurd maar toen ik m'n coolpix terug kreeg was hij niet alleen met liefde gerepareerd maar ook weer helemaal schoon.
en als ik het me goed herinner zelfs nog gratis gerepareerd ook (!)

dat is pas 'top service' ...

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”