Heb mijn D70 inmiddels ook al eens kapot gehad. Sluiter bleef hangen en kwam na nog een keer drukken weer terug in de juiste stand. Balen dus en opsturen naar Inca.
Verwachte een leuke rekening maar na nog geen week pakje met mijn D70 erin bij de post. Kosten, niks!
En omdat er problemen waren met de lichtmeetprint hadden ze die ook gelijk maar even vervangen. Heb inmiddels al 15.000 op de D70 staan en verder geen problemen mee gehad.
Deze service zal inmiddels wel verleden tijd zijn
Spiegel slaat vast bij D70
is de service van Nikon slecht dan? ik dacht het niet, na het verdwijnen van INCA heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord over het directe contact met Nikon Nederland en het nieuwe Service Centre.RJM schreef:Tsja, da's wel een goede opmerking! Je mag van een topmerk toch oo topservice verwachten?De Put schreef:Ten tweede ben ik niet echt blij met het feit dat er straks kennelijk geen fatsoenlijke importeur meer is, had ik toch Canon moeten kiezen i.p.v. Nikon toen ik de keuze had?
eerst zelf meemaken en dan oordelen misschien?
Nee, de service van service centre is niet slecht.vanson schreef: is de service van Nikon slecht dan? ik dacht het niet, na het verdwijnen van INCA heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord over het directe contact met Nikon Nederland en het nieuwe Service Centre.
eerst zelf meemaken en dan oordelen misschien?
Het heeft even geduurd maar toen ik m'n coolpix terug kreeg was hij niet alleen met liefde gerepareerd maar ook weer helemaal schoon.
en als ik het me goed herinner zelfs nog gratis gerepareerd ook (!)keesonrust schreef:Nee, de service van service centre is niet slecht.vanson schreef: is de service van Nikon slecht dan? ik dacht het niet, na het verdwijnen van INCA heb ik alleen nog maar positieve verhalen gehoord over het directe contact met Nikon Nederland en het nieuwe Service Centre.
eerst zelf meemaken en dan oordelen misschien?
Het heeft even geduurd maar toen ik m'n coolpix terug kreeg was hij niet alleen met liefde gerepareerd maar ook weer helemaal schoon.
dat is pas 'top service' ...