Spelen met een niet BR-2A omkeerring en de Nikkor 50mm F/1.8
- cstr1
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Inderdaad bedankt! Goeie tip, heb me al aangemeld, alleen, ik kan nog niet bestellen dat duurt nog 5-7 dagen volgens de geldende procedure.... geduld dus.
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.
Mijn bevinding is wanneer je de betaling via het "direct overmaken vanaf je PP/bank" systeem doet, het net zo lang duurt (5/6/dagen) als eerst het geld overmaken van bank -> PP account en dan betalen.Slewey schreef:Het was altijd al mogelijk om vanaf je bank over te maken naar je PayPal account.
Het nieuwe is wel dat je ze nu gekoppeld hebt dus in 1x kan overmaken,
anders moest je lang wachten voordat het op je PayPal account stond en weer kon overmaken naar de volgende.
Wel erg makkelijk, ook voor eventuele slechte afhandeling, geen levering, etc kun je PayPal inschakelen, zodat je niet je geld hebt weggegooid.
Het enige voordeel is dat je 1 handeling minder hebt en dat je een gecontroleerd gebruiker bent.
Sommige Ebay verkopers eisen dit.
Ik heb meesal 25 of 50 Euro op PP staan dan kan ik het direct afhandelen.
Ook ik ben als "gewoon" gestart.Slewey schreef:Klopt inderdaad, duurt wat langer, maar je hoeft niet meteen je als gecontroleerd gebruiker op te geven.
Voordat ik m'n CC en bank gekoppeld had deed ik dat altijd op die manier.
PP komt er op een gegeven moment zelf mee aan of je een gecontroleerd gebruiker wilt worden.
Das mooi man...veel plezier ermee.McMelloW schreef:Hoi hoi, vandaag is de alternatieve BR-2A binnen gekomen. Keurig netjes aangetekend bezorgd. Straks even mee spelen, camerabroei begint al voelbaar te worden.
Ik moet er ook nog 1tje voor een maatje van me bestellen en ik bestel er gelijk 2 remotes bij ($9,39 p/s)

- cstr1
- Forumlid
- Contacteer:
Ik hem de omkeerring ook binnen. Perfect, vanuit China en dat voor nog geen 5 euro inclusief verzendkosten!
En nu de techniek onder de knie krijgen!
En nu de techniek onder de knie krijgen!
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.
- cstr1
- Forumlid
- Contacteer:
Dat is nog niet zo gemakkelijk, het werken met een omkeerring. Hier de eerste foto die toonbaar is, na allerlei moeilijke standjes om een opstelling te maken met een zo stabiel mogelijke camera en object...

geen bewerking toegepast alleen verkleind.

geen bewerking toegepast alleen verkleind.