Spelen met een niet BR-2A omkeerring en de Nikkor 50mm F/1.8

Discussies over macro/micro objectieven
rvdb

Bericht door rvdb » do nov 01 2007 10:23 am

Dat duurde een eeuwigheid dat overmaken. Heb ik 1x geprobeerd en beviel me niet. Dit is een ideale oplossing, ook voor mensen zonder creditcard.

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » do nov 01 2007 10:32 am

bedankt voor de tips !
NAS Buikpijn

cstr1
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door cstr1 » do nov 01 2007 10:33 am

Inderdaad bedankt! Goeie tip, heb me al aangemeld, alleen, ik kan nog niet bestellen dat duurt nog 5-7 dagen volgens de geldende procedure.... geduld dus.
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.

Macer

Bericht door Macer » do nov 01 2007 11:07 am

Je kan eigenlijk niet meer zonder PayPal als je producten op internet koopt.

McMelloW

Bericht door McMelloW » do nov 01 2007 11:18 am

Ik kreeg een mailtje dat de verzending 5-6 werkdagen zal zijn. Dus eind volgende week zal ik de ring wel in huis hebben.

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » do nov 01 2007 11:50 am

McMelloW schreef:Ik kreeg een mailtje dat de verzending 5-6 werkdagen zal zijn. Dus eind volgende week zal ik de ring wel in huis hebben.
Was bij mij ook zo

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » do nov 01 2007 12:12 pm

Slewey schreef:Het was altijd al mogelijk om vanaf je bank over te maken naar je PayPal account.
Het nieuwe is wel dat je ze nu gekoppeld hebt dus in 1x kan overmaken,
anders moest je lang wachten voordat het op je PayPal account stond en weer kon overmaken naar de volgende.
Wel erg makkelijk, ook voor eventuele slechte afhandeling, geen levering, etc kun je PayPal inschakelen, zodat je niet je geld hebt weggegooid.
Mijn bevinding is wanneer je de betaling via het "direct overmaken vanaf je PP/bank" systeem doet, het net zo lang duurt (5/6/dagen) als eerst het geld overmaken van bank -> PP account en dan betalen.

Het enige voordeel is dat je 1 handeling minder hebt en dat je een gecontroleerd gebruiker bent.
Sommige Ebay verkopers eisen dit.

Ik heb meesal 25 of 50 Euro op PP staan dan kan ik het direct afhandelen.

Slewey

Bericht door Slewey » do nov 01 2007 12:21 pm

Klopt inderdaad, duurt wat langer, maar je hoeft niet meteen je als gecontroleerd gebruiker op te geven.
Voordat ik m'n CC en bank gekoppeld had deed ik dat altijd op die manier.

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » do nov 01 2007 12:34 pm

Slewey schreef:Klopt inderdaad, duurt wat langer, maar je hoeft niet meteen je als gecontroleerd gebruiker op te geven.
Voordat ik m'n CC en bank gekoppeld had deed ik dat altijd op die manier.
Ook ik ben als "gewoon" gestart.
PP komt er op een gegeven moment zelf mee aan of je een gecontroleerd gebruiker wilt worden.

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » vr nov 02 2007 11:15 pm

Nog een macro gemaakt van een 3D sleutelhanger (3x2cm) met verlichting (banner heb ik bewust op deze ongelukkige plek gezet)

Afbeelding

McMelloW

Bericht door McMelloW » wo nov 07 2007 6:47 pm

Hoi hoi, vandaag is de alternatieve BR-2A binnen gekomen. Keurig netjes aangetekend bezorgd. Straks even mee spelen, camerabroei begint al voelbaar te worden.

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » wo nov 07 2007 10:22 pm

McMelloW schreef:Hoi hoi, vandaag is de alternatieve BR-2A binnen gekomen. Keurig netjes aangetekend bezorgd. Straks even mee spelen, camerabroei begint al voelbaar te worden.
Das mooi man...veel plezier ermee.

Ik moet er ook nog 1tje voor een maatje van me bestellen en ik bestel er gelijk 2 remotes bij ($9,39 p/s) :D

cstr1
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door cstr1 » wo nov 14 2007 3:45 pm

Ik hem de omkeerring ook binnen. Perfect, vanuit China en dat voor nog geen 5 euro inclusief verzendkosten!
En nu de techniek onder de knie krijgen!
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » do nov 15 2007 3:37 pm

cstr1 schreef:Ik hem de omkeerring ook binnen. Perfect, vanuit China en dat voor nog geen 5 euro inclusief verzendkosten!
En nu de techniek onder de knie krijgen!

Yer welcome :wink:

cstr1
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door cstr1 » do nov 22 2007 11:50 am

Dat is nog niet zo gemakkelijk, het werken met een omkeerring. Hier de eerste foto die toonbaar is, na allerlei moeilijke standjes om een opstelling te maken met een zo stabiel mogelijke camera en object...

Afbeelding

geen bewerking toegepast alleen verkleind.

Plaats reactie

Terug naar “Macro/micro objectieven”