Was geen aanval maar een reactie, misschien iets doordrenkt met verbazing dus als je de toon verkeerd hebt geïnterpreteerd dan had ik het wellicht ook iets anders moeten formulerenFranklin schreef:Hoef je niet meteen over in de aanval te gaan!

Maar als ik lees:
enFranklin schreef: Voor dit bereik is VR volgens mij helemaal niet nodig.
i.c.m.Oefen wat met de camera/objectief combinatie in minder goede lichtomstandigheden en zorg voor een goede stabiele houding. Let ook op ademhalingstechniek. Je zult zien dat je het ook niet gaat missen.
Dan lees ik (ook na nogmaals lezen) dat JIJ het niet mist maar dat anderen het ook niet gaan missen met goede techniek en houding. En als je vervolgens zegt dat je het de 300 f4 ook niet mist omdat de D7100 op hoge ISO's kan werken zonder ruis dan leg ik de link automatisch...Ik mis de VR ook niet op de 300mm f4.
De D7100 kan overigens heel goed op hogere ISO's werken zonder dat er storende ruis optreed.
Misschien lees ik jouw mening verkeerd (of typ jij gewoon onduidelijk

Maar nogmaals, geen aanval, hooguit een verbaasde reactie. Er zijn immers altijd mensen die op de limieten van hun apparatuur werken en elke stop winst is er dan eentje