[Verzameltopic] Sinterklaas 2007
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hoi D80's,
even buiten het feest om, jullie zijn de 70-200mm meer dan waard. Hele mooie scherpe foto's. Mocht je er meer mee gaan doen, even de horizon rechtzetten en go !!
En nu het feest, super weergegeven. Ik hoor de kinderen door de foto's heen zingen. Echt super gedaan.
Cheers,
ALE
even buiten het feest om, jullie zijn de 70-200mm meer dan waard. Hele mooie scherpe foto's. Mocht je er meer mee gaan doen, even de horizon rechtzetten en go !!
En nu het feest, super weergegeven. Ik hoor de kinderen door de foto's heen zingen. Echt super gedaan.
Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- EelcoD7100
- Forumlid
We hebben er nog eens naar gekeken, en je hebt wel gelijk.ALE schreef:Hoi D80's,
Cheers,
ALE
Gisteren dachten we dat we goed zaten, vanwege al die pieten die aan één kant van het schip zaten waardoor het schip een beetje scheef in het water lag....

Groetjes Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- EelcoD7100
- Forumlid
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ook ik ben met vrouw en kids naar een intocht geweest: IJmuiden. Hier een kleine selectie...
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Ik vind persoonlijk foto 1 geweldig: dit kleine manneke is echt helemaal in de ban van de Piet die net voor 'm hangt. Ik moest er snel bij zijn: zo'n moment duurt maar even.
Alle kids zijn trouwens geleend. Dat is ook het leuke van dit soort gelegenheden; niemand vind het erg of vreemd als je met een dikke lens rondloopt!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Ik vind persoonlijk foto 1 geweldig: dit kleine manneke is echt helemaal in de ban van de Piet die net voor 'm hangt. Ik moest er snel bij zijn: zo'n moment duurt maar even.
Alle kids zijn trouwens geleend. Dat is ook het leuke van dit soort gelegenheden; niemand vind het erg of vreemd als je met een dikke lens rondloopt!