Krijg het vlekje niet weg
- Pearldrop
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Krijg het vlekje niet weg
Dan willen we natuurlijk ook even jouw resultaat zien... 

Simpel...vlekloos
want ik hoefde geen vlek weg te halen, zoals beschreven. En het ging niet om de gehele foto !

Laatst gewijzigd door Kroontje op za jun 13 2015 11:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pearldrop
- Forumlid
Bij nogmaals doorlezen van hele draadje... kan ik concluderen dat die vlek uit de eerste foto (waarvan OP dacht dat het door de zon kwam) er ook niet was.Kroontje schreef:Niet duidelijk beschreven ?
Is dit juist?
Nee/ja... De vlek is gekomen dat Chris de aanpassingspenseel op die plek had gezet zonder daarmee wat te doen, en omdat dat perongelijk is gebeurd. De orginele NEF had geen vlek. Vandaar dat ik niks hoefde te doen.
- Pearldrop
- Forumlid
Ja ok, dus de vlek uit die eerste foto was per ongeluk veroorzaakt terwijl in het origineel geen vlek zat.Kroontje schreef:Nee/ja... De vlek is gekomen dat Chris de aanpassingspenseel op die plek had gezet zonder daarmee wat te doen, en omdat dat perongelijk is gebeurd. De orginele NEF had geen vlek. Vandaar dat ik niks hoefde te doen.
Pfff... zo zie je maar hoe snel er onduildelijkheid onstaat als men elkaar niet face2 face iets kan uitleggen.
Je haalt de woorden uit mijn gedachten.Pearldrop schreef:
Pfff...
- Highlander
- Forumbeheerder
- Foto's bewerken toestaan: Ja
@Pearldrop, hier istie dan

- ATOR
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Het is echt een prachtig shot! Mooi hoe door het weghalen van de kleur en textuur van de haven, de vorm in alle detail zo sterk naar voren komt.
- Highlander
- Forumbeheerder
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Dank jullie, daarom baalde ik ook van die vlek waar ik van dacht dat een schittering van de zon was.
Maar gelukkig lopen hier een paar mensen rond die je tijdens het leerproces kunnen en willen ondersteunen.
Maar gelukkig lopen hier een paar mensen rond die je tijdens het leerproces kunnen en willen ondersteunen.