Inmiddels CC weer geïnstalleerd, geen taalkeuze gezien en alles staat weer gewoon in het Engels.
Het enige wat me opviel is dat in de setup meteen begon met 2014 te downloaden.
Die heb ik afgebroken en daarna de 2015 versie aangevinkt, welke nu dus ook keurig op m'n schijf staat.
Edit:
Kan er inmiddels aan toevoegen dat na installatie van de Nik/Google filters(NikCollection_1.107_0511-102) PS stopt en afsluit.
Update:
Na het downloaden en installeren van de demoversie 1.2.9 pl draait alles als vanouds.
Nu nog zien dat ik mijn "oude" betaalde versie zover krijg.
Update:
Inmiddels mijn "Purchase receipt" terug gevonden en via die link de NikCollection_1.2.8_0511-486 kunnen downloaden en installeren.
Deze versie werkt wel met de PS CC 2015.
Photoshop CC
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Photoshop CC
Klopt, je moet een wat modernere versie hebben voor de nieuwste versies van Photoshop. Wel vreemd dat je nog zo'n oude versie had, Nik update normaliter 'onder water' en onzichtbaar, zonder kennisgeven, tenzij je dat specifiek blokkeert.
Spul waarmee je foto's maakt...
- MichelC
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Is het niet zo dat je eigen filters ed. opgeslagen worden in de cloud?Jacob_O schreef:Edit: Jammer, wel al mijn filters "kwijt".
tenminste met Premiere ed. kan je ze exporteren naar de Adobe Cloud en weer importeren.
"zodat je nooit je instellingen kwijt raakt en overal ter wereld je instellingen kan ophalen"
(zoals Adobe het zegt)
D200 -> D7000
+S3600 Coolpix
+S3600 Coolpix
-
- Forumlid
Geen idee of dat mogelijk is, maar ik heb in ieder geval alle software op mijn eigen PC & laptop.
Heb ik altijd alles beschikbaar, overal ter wereld, ook als er geen internet beschikbaar is.
Heb ik altijd alles beschikbaar, overal ter wereld, ook als er geen internet beschikbaar is.
- MichelC
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Ah "Presets" zijn het, heb je dit al eens geprobeerd?
https://helpx.adobe.com/nl/photoshop/kb ... op-cc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://helpx.adobe.com/nl/photoshop/kb ... op-cc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
D200 -> D7000
+S3600 Coolpix
+S3600 Coolpix
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Oh dat is handig, die optie had ik nog niet gezien.
Spul waarmee je foto's maakt...